2011年9月8日星期四

串燒出色一杯屋

話說日式串燒,食材新鮮之外,最重要是燒得剛好,若果是炭燒的就更加不得了。另外,個人喜歡鹽燒,若果調味調得好,不用另外再加鹽,一放入口就不得了。熱氣?食串燒就梗架啦!

早陣子光顧澳門逸園大廈的一杯屋,以仙台牛舌作主打。想當年到仙台曾經在松島海岸品嚐當地燒牛舌,好食香口至今難忘,就算買回港的,一樣好好食。所以,牛舌絕對是我十分喜歡的食物。



由於實在當初唔記得寫,依家記憶有少許模糊,不過好食既我又唔會唔記得。
呢個酸汁牛舌,好得!汁調得好,非常開胃,牛舌煮得剛剛好!
腎,好食,牛舌更好食,係燒得乾左少少,不過好Yummy。

以上咁多隻蛋我食左一隻咁大把,大戶肯定唔係我啦。
繼續牛舌,唔好問我乜野燒,我只記得加少少檸檬汁,放入口果陣,嘩,無野講。
芝士免治雞棒,呢個就麻麻地喇。
燒明太子,咸香滿溢。
燒蠔!雖然不及當年日本食咁驚喜,但當你想起呢度係香港,又唔係貴,你就會覺得,鮮甜無比。
同上,我想起細細個老豆帶我去大丸一定買呢個俾我食,當年都幾貴,但好滋味!

兩款燒鱔,白鱔真係名不虛傳,汁燒都好唔錯。
牛舌斧飯,鮮甜無比,而且飽肚播!

就係咁,飲下清酒食下野,開開心心又一晚,你睇!星期五又黎喇!

沒有留言:

發佈留言