2011年8月2日星期二

英超冠軍獎盃展

星期天看了兩個展覽,先介紹這個已經完結的。英超聯官方在亞洲幾個地區攪了展覽,最吸引的當然是英超獎盃隨同而來。香港是其中一站,不過宣傳極少,要不是我唔知點解某朝見有線有個Message發現,又上其網站登記,都完全唔知七月廿九至三十一在海港城天台停車場有這個展覽。

說是宣傳極少,到了海港城要找到亦不容易,問詢問處老點我,再問其他職員知道怎去,上到天台要不是職員提醒老遠有白色的帳幕,好難搵囉!


現場由四個小型吹氣白色帳幕連成,外面有幾個小攤位:一個有線,一個免費飲品試飲,一個英超乜鬼咭,一個車仔。進場時每人會有一條扯極唔斷手帶:
第一部份乃介紹來季廿隊球隊與及英超多年點點歷史,睇下有乜:



係,中文譯名跟晒國內,無晒親切感。以為點解唔俾我地去第二部份,後來先知,原來有位坐,仲有片睇:


內容當然係多年以來英超經典場面啦!剪得幾唔錯,仲好有型添!至於果廿個位,就係來季廿隊波,我就一馬當先坐左我愛隊:
第三部份當然係英超冠軍盃啦!

雖然放於玻璃箱入面,不過都俾你係咁影,直至下一場有人過黎。第四部份就好玩喇,有六個Counters,俾你虛擬揀你愛隊捧一次英超冠軍盃。仲可以用剛才手帶登記,兩日後上網下載果張電腦合成相。今晚剛剛有喇,好高興架!
即我愛果隊當然成日捧啦,之但係有其他朋友既愛隊等極都無,著番件波衫當係自己主場捧一次,都好唔錯架!

整個展覽行半小時行晒,當日星期日下晝都無乜人,可想而知無乜人知,真係幾可惜架!

沒有留言:

發佈留言