2011年8月4日星期四

德福X小克展覽

小克,新一代香港本土出產漫畫家,畫的不是打打殺殺,也不是你睇完諗好耐都未必明既豬兜,而是將土生土長的香港情懷加入個人天馬行空的幽默感製成的漫畫。你可能不認識他,但相信聾貓你會認識,基本上每個朋友讀過聾貓貓巴士那一篇都會瘋狂失笑。

難得九龍灣德福為他辦個展覽,很喜歡他的漫畫的我,又怎能不去?去過之後可以肯定告訴你:是他的迷不到就走寶了。




商場內有好幾個大型的裝置,已經很過癮了,不過當到達那個美術館,才是重點所在!
進場要捐錢,捐多過十蚊就有呢張貼紙,你話係咪無理由唔要先!



咁高咁大既好多,不過現場展品更精彩!有佢既手稿,有佢為歌手填詞既作品兼解說,亦有與其他機構合作的東西,目不瑕給。




太多,不能盡錄,不過有東東要提,就係佢係展品附近突然寫幾句畫d野,好抵死架!





在聾貓巴士背後有間精品店,我盡量唔俾自己入去,因為好易破產,結果我忍到手,但真係好想買隻Figure番屋企。

繼續行,又有另一大型裝置:

行去第二期都好正架!


另一邊原來仲有展覽:就係不同名人將聾貓惡攪:



最後提醒大家:四周既牆身佢都有野俾大家睇架!


係咪好多野睇先?八月都有架,唔好走寶呀!

沒有留言:

發佈留言