2011年5月22日星期日

電視精恩物

可能有些朋友看開這裡都知道,我家有有線又有Now,而我家的高清盒是Now附送的,只能錄下高清台的節目。至於那麼多台想看的節目又不少,有時不記得看,有時撞時間,可以錄下就太好了:特別是我現時真的不會看無線的劇集(最近那套花瓜姐,不幸看了少少,真係嚇到飯都嘔埋),晚上在家想看電視,最好就是儲下一堆節目慢慢睇。

直至上星期日到好友家中打牌,發現他買了新玩貝--一個可以錄有線及Now的高清機頂盒。價錢差不多四千元,不過實在太吸引,於是,我最近都買了。


首先介紹這部MagicTV MTV7000D的機頂盒我在哪裡買:豐澤,原因是他們剛好有Citibank的Promotion,可以免息分期十二個月,另外送我百五元屈銀紙現金劵,雖然我抽不中全單免找數,但都已經夠著數。

下面果部呀!首先,佢有雙Tuners,可以同時間錄高清台及有線/Now,另外,Input有五個,其中兩個係HDMI,即就算你駁上有線/Now,你還可以駁上PS3之類等東東。

另外,只要將這機頂盒接駁上網(可以用Lan線或者wifi,隨機附送Wifi Adapter),呢部機可以睇即時新聞天氣,Keep住更新各電視台節目表,唔止,仲有更好既功能。

萬一你忘記Set機錄某節目,或者突然想錄某節目,你可以上網去MagicTV網站,只要你之前在家將該機登記,就可以用網站遙控錄影,啊!多高興!

錄影極之方便,內置500Gb硬碟,另外可以再駁Portable HD,此機之節目表非常方便,揀岩節目按一按就可以,而且可以就每個預錄去Set延遲開始或結束,例如呢排常追既皆大歡喜,時常遲開遲結束,預錄硬係差少少,咁,依家就唔會有呢個問題喇!

更加要讚就係自從有此機頂盒之後,一個控制器就可以睇咁多個台,唔駛又要轉呢個轉果個,同時可以即時Check晒各大台做緊乜,呢樣自然令我原本怕煩要轉remote與及TV Input而少睇有線既習慣改左。講開Remote,佢仲有個iPhone App,可以當Remote用,走左入房都可以控制電視,岩晒懶人如我。

根據其網頁介紹,六月將有Upgrade,可以用iPhone睇電視與及自己錄低既節目,若果係咁勁,以後就唔驚出街睇唔到波喇!

此機功能應該不止於此,只不過,以上各種已經令我呢個電視精極之開心!我盡量將預錄較在我唔會睇電視既時間,因為一錄就不能轉台,另外係不能夠同時間錄有線與Now。

四千蚊貴唔貴?貴架,不過,值!

沒有留言:

發佈留言