2019年9月21日星期六

高雄親子遊:巨蛋旅店

七月,小朋友放暑假的大日子。我的兩名姪女,非常希望我可以陪佢地一家去旅行,因為,佢地唔想跟團。去年年底第一次到高雄,唔好提發大財之類喇,其實高雄係令我覺得應該再去,好多地方值得我發掘。於是,就同佢地安排並同行一個四日三夜高雄遊。

設計親子遊,一定要有兩手準備,特別是七月乃颱風天。我地出發前天氣預告有颱風會從南到北鏟上台灣,都打定輸數可能有至少一日要係酒店唔出街,不過,又非常好運,個風結果係台灣東邊海域向北走。呢一篇,先介紹酒店,係同學仔一家到高雄住過而推介既巨蛋旅店R14。

巨蛋旅店位於巨蛋站R14,所以交通非常方便,順帶一提,高雄機場有捷運出市區係極之方便價錢跟平時捷運一樣,而且,悠遊卡已經全面可以使用,就算無,你都可以用信用卡搭捷運(不過Visa不能Master可以,而且沒有折扣,所以貴少少)。酒店有四人家庭房,而且非常大間,雖然我發現我竟然無影酒店房既相,但,訂房要注意,Click入網上訂房,要留意有套裝特惠,今次我就幫佢地用左親子住宿優惠專案,兩大張大床可住三到四個人,包早餐,每晚NT$3,800。房間質素與觀景絕無投訴,而且每間房都有一部可以囉出街打到電話(連長途都任打)仲可以有簡單上網功能既電話俾你用,所以,你唔駛用app唔駛無時無刻上網打卡,呢個電話可以方便好多喇!
至於我,一條友住都有優惠方案,有個叫環保方案,住果幾日唔會提供一次性盥洗用具。(潤髮乳、乳液、牙刷、牙膏、刮鬍刀、香皂、浴帽、棉花棒、拖鞋、洗衣袋等),而床單毛巾就唔會同你換(不過我果幾日毛巾浴巾有同我換,唔知點解),每晚NT$3,060,都係非常Good既一人行選擇。
酒店頂樓有健身室,而早餐呢,佢地走環保愛地球路線,係全素既自助早餐(呢樣就唔係好岩我口味喇哈哈),不過細佬一家都食得好開心。

酒店周邊係有好多地方去!我地第一餐,酒店就介紹我地去一家古早味老店三輪懷舊肉燥飯,除左好食抵食,舖頭裝修仲非常好打卡添!
  
古早味肉燥飯,台式便當小食,大人小朋友都食得非常開心,而且裝修係有好多古舊玩具,電影海報等等,我地下晝到店,當然可以任我地拍啦!

另一個酒店附近必到既,就肯定係瑞豐夜市喇!同學仔介紹,佢兩位公子去過第一晚,之後要Encore!我家兩位公主呢,第一次去,可能太攰喇,不過行左好多間,當佢地發現有攤位遊戲(係非常retro果隻,例如彈珠機,又有射擊遊戲,拋圈仔,撈金魚等等),佢地呢d新世代小朋友竟然話要玩!結果玩左兩三樣,贏得小玩具,有得玩有野囉,你話幾高興!

講到食,瑞豐夜市既攤檔真係無得輸!又多,款式又多,價錢又抵,仲要好多間都幾好食!
   


 

  
烤八爪魚腳串,炸雞皮,炸雪糕,牛柳粒,焗薯,米粉炒,烤雞柳,法式薄餅,你只有眼闊肚窄,至開心係住得咁近,買番酒店開餐舒舒服服,得左!

仲有一個小朋友同家長必到既點:台灣有一家叫九乘九文具專家,台北有店,高雄都有!高雄明倫店就係酒店附近,我竟然最後一日先記起,然後帶佢地去,得番四十分鐘,三層,有文具有玩具,大人細路都唔夠時間行,仲要即時入會就有折!

總之各位親子之旅既朋友,去台灣,一定有搵時間去九乘九走番轉,包你買好多野走!

之後再介紹今次帶佢地去過邊度玩啦!

沒有留言:

發佈留言