2019年9月23日星期一

高雄親子遊:哈馬星溜滑梯及駁二藝術特區

我們的五日四夜,頭兩天天氣是不錯的,第一天還是陽光普照,所以可以按原計劃到外邊走走。我們乘的士直達第一站:登山街60巷的記憶——哈馬星溜滑梯。

要注意的是:溜滑梯置身於民居當中,而且有少許斜坡,但是,我告訴你,只要100元台幣就可以滑一次,是很高興的,而且小朋友一定喜歡。

開放時間是星期一至日八點半到五點半,到達後,付款,大人就拿一膠滑墊,小朋友則是一個膠盤,然後慢慢行上起點,兩分鐘就到。咁睇睇官方影片點滑落黎先:
大家唔駛擔心,小朋友唔會滑得快,慢慢滑落黎睇住風景係好好feel既;至於我,滑落黎都幾快幾好玩既,我既團友們都非常喜歡。

然後跟住地圖慢慢行落山,約十五分鐘平路到達哈馬星鐵道文化園區,有舊火車,有舊打狗驛故事館,有好大個草地與及棄置路軌,仲有好大好大件藝術展品,大人細路都自然不停影相,喜歡的話可以買風箏放,睇住日落,好不得了。
 
 

再行出棧貳庫,有碼頭可以搭船去旗津島,就算果邊行下亦非常舒服,雖然去年十二月出現既白色旋轉木馬已經無左,但好值得去,旁邊既小商店同食肆係俾唔想太曬既朋友入去休息既冷氣好地方。
 
之後,我帶團友坐上輕軌,呢個係舒舒服服紅沿海睇風景既好方法,要注意係,用悠遊卡比起現金買票平唔少既,唔緊要啦,都唔貴既!從哈馬星總站坐到去夢時代購物中心,全程你會明白我無介紹錯。

到達夢時代,乃一個有好多野睇好多野食既大商場。而且,頂樓仲有一個荔園alike既遊樂場,除左有摩天輪仲有好多好懷舊既玩意,小朋友肯定未見過。
 
好明顯呢兩張係去年十二月既相啦!至於我既團友,佢地去到我介紹原來有Lego工作坊,兩位女孩子當然好開心啦!參加完畢,商場另外又有Line期間限定展,無購物都可以喪影相。晚餐原本想食一間居酒屋,典知餐廳烤爐壞左,最後到地庫food court,一樣食得好開心。
小弟的晚餐,唔駛一舊水港紙,巧巧味。

離開夢時代其實可以選擇坐的士,因為行番捷運站凱旋站都有少少距離,但由於天氣好好,大家都想行一行,所以我地行去搭捷運番酒店。
 
見到台灣啤酒popup store我又典可以錯過呢?於是殺入去買左杯期間限定芒果啤酒冰沙,好好味!天氣好唔錯,當晚月亮亦非常光。

第一天行程結束喇。

沒有留言:

發佈留言