2019年7月25日星期四

高質炸串居酒屋:Jan Jan Kushikatsu

美食能讓心情轉好。

所以我要介紹吃過又不錯的。幾個月前同事告訴我在灣仔皇后大道東這家Jan Jan有亞洲萬里通套餐,一位HK$368有很多好吃的炸串,於是約了朋友去吃。果然,水準高價錢合理,而且店小小很有日本居酒屋風味。

每人面前都放了這些:
 
教大家什麼炸串可以配什麼調味料,而那些菜片是無限量供應。

先來介紹三款前菜:
左起:唐揚炸雞,好juicy,炸漿薄薄,無論配上檸汁或美乃滋都意猶未盡;青瓜漬物啦;右邊的薄片,是魚籽蒟蒻片,有趣而清新。
炸串出場喇!左邊的是茄子,鮮甜多汁;然後是海膽炸豆腐,有圖有真相,海膽份量不少而且好吃!
炸半熟蛋,有趣之餘大家都見到,真係仲係半熟,加少少鹽,非常好食!
免治雞肉串,惹味非常!
海苔年糕串,煙煙韌韌又香口,而且飽肚!當日剛好無洋蔥,食左乜補上,唔記得。然後有四串非炸串物:
煙肉包住三文魚,唔駛講都知肯定香口充滿油香。
山藥串係出奇地好食,旁邊的牛舌串,無得頂呀!又厚身又juicy!另外仲有雞肉丸,係,唔記得影。

係咪要番米飯呢?個餐仲有一個烤飯糰,可以選三文魚或者梅子:
 
我係揀梅子既,呵,好食到呢。。。。

當然除左套餐我地都有額外點既:
呢個雞翼,信我,必點架!
烤明太子又點會唔好食呢!

套餐仲有呢個:柚子雪芭,非常滿足。

若果想抵食的話,星期六午市套餐是非常值得試試的!

下次要再約朋友來happy hours先!

沒有留言:

發佈留言