2019年3月9日星期六

辣得有堅持:四川辣妹子

好抱歉,最近事忙,所以寫得比較少;更抱歉是,有些本地餐廳,明明覺得早就要介紹,明明拍下照片放上online album,偏偏飛完一個地方又一個地方,就忘記了。

於是,近排一口氣吃了兩餐辣的,然後醒起,啊!好幾個月前,去了深水埗的四川辣妹子兩次,辣得很爽,而且很幾得帶我去吃的大佬告訴我,老闆表示唔辣得就唔好黎食,黎得就預左食辣,川菜係咁架嘛!

此店是幾旺場的,而主打除了是雞煲加火鍋及川式烤魚,小食極多,而且極過癮,是具水準又辣又香,淨係食小食都夠開心!
 
此乃惹味炒肥腸,乾辣而香口,肥腸帶點肥又入味,好爽呀!
泡椒鳳爪,堅辣而酸,所用花椒紅椒等等好足料,好食到停唔到口。
 
涼拌萵筍絲當然都係辣既,爽口清甜但又辣;蒜泥白肉無咁辣喇,仲好靚仔添!

 
仲有仲有!海蜇啦!炒土豆絲啦,涼拌豬肚啦,涼拌魚皮啦,仲有炒萵筍片,無一樣唔得播!
 
重慶雞煲,其實再加其他料,基本上煮起已經乜都食得爽歪歪,老細幫你煮到佢收汁,咁就慢慢嘆喇!
究竟果日食左乜野烤魚呢?唔記得,因為我麻麻呢樣,但其他朋友就係咁食係咁食!
 
變身打邊爐,咪講少,個湯真係唔係人咁品,不過越辣越食,叫多幾支啤酒囉,酒類選擇都好多架!
最後要介紹:呢度既重慶酸辣粉好好,我專登點黎食,發覺無點錯!

一大班朋友黎呢度實在好適合,今晚咁凍,真係諗起都想辣番舖呀!

沒有留言:

發佈留言