2018年9月4日星期二

台北四仔旅行團:茂園餐廳

其實是次台北之旅又唔止食咁少餐,不過有部份之前都介紹過,就唔再寫喇,例如馬太郎燒肉啦,京鼎樓咁啦,咁亦都唔係全部食既,我地今次係華山就玩得好開心,去左唔駛錢既高達展啦,仲有要俾錢既光影台北展,仲有Starbucks體驗館等等。

講到食,全程最高潮,肯定係茂園餐廳!都係朋友介紹,話台菜黎講台北一定係呢間,無得輸!咁我地就麻煩酒店幫我地打去訂位,星期一回程前的午餐,就黎左茂園,係高水準到不得了!

未食之前,我想介紹一下檯頭既前菜:
味道都是記憶的一種。餐廳的前菜其中一款係豆醬薑,薑完全唔辣,而且豆醬味剛剛好,非常好吃。我年紀好輕仍然住在黃竹坑時,有時早餐就會配上豆醬薑,或者腐乳。我當時一吃這個,頓時想起祖母,很多回憶湧現,很多,很多。
白斬雞,以放山雞炮製,就算從雪櫃取出端上,雞肉嫩滑雞味香,雞肉與皮之間有一層薄薄的油凍,完全不用加上任何調味料,好吃!同學們一致叫好!
 
此不是湯羹,是茂園必點的白菜鹵!以高湯燴白菜至軟身入味,內裡有蝦乾香菇等等,鮮甜原汁原味,越簡單的菜式煮得好吃越難!
 
這裡的炸花枝丸與海鮮卷是不能不吃的!花枝丸大大粒,是以鮮墨魚打至起膠內裡有墨魚粒;而海鮮卷,有相為證,內裡是鮮魚啊!
朋友介紹必點的:鹵大腸拼豬手!鹵汁好香而且鹵得非常入味,豬手入口即化滿滿的骨膠原,太好食!
 
台灣香腸一定要連同蒜片吃才夠地道過癮!至於炒水蓮,本人至愛,介紹俾同學都讚不絕口!
 
九層塔炒海瓜子,份量十足,材料新鮮,師傅炒得夠鑊氣!至於炸鮮蚵都好食,不過同學們見隔離檯同隔離隔離檯都叫左薑蔥炒鮮蚵,就覺得自己點錯左。
地瓜炒米粉,我點既,介紹同學食,個個食到嘩嘩聲!新竹米粉當然特別好吃,而這裡炒得完全乾身,地瓜清甜,無理由會唔喜歡架!
海苔吻仔魚羹,用上新鮮海苔,清新好喝,完全解除其他食物的油膩感!
黃肉西瓜係飯後果啦!呢餐好滿足,餐牌上仲有好多想食而未食,所以一班人的話,一定要到此店,記得訂檯呀喂!米芝連推介架!

沒有留言:

發佈留言