2018年9月15日星期六

賣雞的小店:雞功房

有些小店細細間但做出口碑,佢地無貪心擴張,繼續做好本份,所以,排隊吃是必須的。早前讀過介紹中上環有間賣雞賣到好多人去的雞功房,幾個月前就同幾位台北之旅餓底同學去食左個晏。

我地食得滿心喜歡,而且對於其私房套餐深感興趣,嗯,寫完呢篇應該約一約去食先。

位於上環金龍中心附近,同層另一餐廳就比較吉,而佢就排晒長龍。我叫同學先去囉位,我十二點半殺到,門外已經好多人。不如睇睇午市點玩法先:
其實,樣樣都想食,掙扎左好耐蟹定雞。不過第一次黎到,點都係食番海南雞飯配客家黃酒雞湯先。小食都好多樣想食,可惜無牛肉餅呀!!!!!

海南雞飯,雞真係幾有水準,而且有鮮雞味,飯香,可以濃味多少少都得,不過整體真係好唔錯。此份量其實夠飽(我講OL啦下)。
客家黃酒雞湯,得呀!冬天飲完肯定好暖,我諗單叫十五蚊碗都非常之合理!

自家製布甸高水準架播,清甜,真係唔係送俾你就是是但但。
無牛肉餅,我地首先食左呢個花鵰醉蛋,十五蚊隻黎講花鵰味就唔夠濃喇。
呢個泰式蝦餅好得,本身蝦膠落足料去打,彈牙又香口而且有咬口,所以四十蚊兩件係要既!
雞湯腐竹,寫到明用樹記腐竹,我非常喜愛,最簡單而好食。

每個月好似都有兩款玩法:一款就小菜晚飯夜,一款就你搵齊人去食私房菜。價錢唔算貴呀,你睇下有乜食先啦!所以,真係好想拉大隊去食一次囉!

沒有留言:

發佈留言