2018年9月23日星期日

馬拉吃中菜:魚市場餐廳

上個月到馬來西亞工作(係,上個月,太忙,好多未寫),當然趁機會見見朋友啦!其中包括一位前老闆,佢早陣子與太太開心快樂移居馬拉,一定要搵佢食飯,而地點當然由佢地定啦!

的確,是次出差食左幾餐中菜都係好值得介紹,其中包括呢間叫魚市場餐廳,個名普通到不得了,地址係呢度:( 044500, Jalan Kuari, Kampung Cheras Baru, 56100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur),果然,無諗過馬拉食海鮮平靚正到咁既地步!

其實三個人真係唔可以食太多,原因係此處碟碟份量有番咁上下,真係不能夠浪費食物!
唔係無野介紹要介紹小菜!小菜當然好香口,我想介紹後面果碟黃辣椒,又酸又辣非常喜歡,我記得香港好似都有得賣!
金沙脆炸白飯魚,即係咸蛋黃啦!唔係講笑,條條都沾滿咸蛋黃,香口又脆身,白飯魚咬落有質感唔係好似食脆漿,呢個好好送飯呀!
吊燒乳鴿,其實我對於燒乳鴿好一般,不過老細話呢度出名當然食啦!咬完一啖我即刻諗起有人話,香港煮中菜叻既師傅移晒民!呢個皮脆肉嫩,而且香口,你完全唔需要再加其他調味料都好好食!
呢個係炒沙白,咁鬼大粒仲要肉嫩又滑,老細揀左用甘香醬去炒,馬拉菜常用,有蝦米蔥蒜辣椒同咖喱葉,又係好好送飯!
印尼咖喱游水活草蝦!份量十足,蝦又大隻又鮮甜彈牙,食極都有,咖喱好香又係好好送飯,香港真係唔多食到呢個水準架!

係咁講送飯,其實當日點左呢個全晚我覺得排第一既:蟹肉炒飯!乜野係堅得既炒飯?粒粒飯粒都咁好味,而且唔油膩,香口程度係你想隊完一碗又一碗,真係好離譜架!

好喇,咁食法幾錢落樓呢?老細就堅持佢請,但我都望過下張單,兩三百港紙左右咋!真係高CP值到不得了!當日星期日晚係爆場既,想食,記得訂位喇!

沒有留言:

發佈留言