2018年9月28日星期五

馬拉吃中菜:長菁海鮮飯店

本人並不喜歡食蟹,應該話,本人覺得食蟹好煩,又要拆,又要整到隻手污糟晒。所以,是次出差,同事帶我去食蟹,我無得避!不過今次呢間長菁海鮮飯店,蟹的確好好食,而且馬來西亞餐廳對於食蟹服務實在非常體貼!

點體貼法呢?大大隻蟹鉗,放入膠袋,就有侍應幫你扑扑扑扑碎佢,自己動手都唔駛,然後你就可以慢慢食喇!未介紹食物,先介紹店舖門外呢兩棵仙人掌:


藝術與美感呢家野實在好個人既。

好喇,我地係食蟹既,不過可以望望人家有關蝦既餐牌:
無既,我覺得下次可以試下囉。
勝瓜豆腐,先講講豆腐,好有趣,外面好似炸過咁,內裡非常滑,近似玉子豆腐,好好食!平時好麻麻食勝瓜,呢個我可以播!
呢個要介紹喇!好似叫鴛鴦芥蘭,我又係怕食芥蘭,識得煮到佢唔苦有技巧,呢款係將芥蘭葉炸過再配上灼芥蘭,好食!
咸蛋蟹!首先,真係啖啖肉,而且咸蛋入味量多,所以你唔駛擔心唔夠味,呢個咸蛋蟹真係勁香口,送飯一流!
甘香醬炒蟶子,夠鑊氣,足料而且入晒味,炒得黎蟶子仲彈牙,師傅好野。
都話左馬拉人好愛甘香醬,呢個甘香醬炒蟹,少少辣十分香口,就算我幾怕麻煩食蟹,我都食左幾件!
最後不得不推介,招牌炒米粉!夠料多,夠乾身,唔油膩,米粉幼身入味,真係好高水準既炒米粉!

此店地址呢度:No, 6 & 8, Jalan 19/3, Petaling Jaya (North), 46300,有興趣下次去馬拉,搵人帶你去食啦!

沒有留言:

發佈留言