2018年7月14日星期六

愛辣愛小辣椒

是不是相逢恨晚不緊要,自從好友搬到那邊我去年第一次吃過北角的小辣椒,然後跟同樣愛吃辣愛吃牛愛曼聯的表妹夫再去多次,好肯定此店的確頗不錯:價錢可以辣的水準亦合格有餘,當然有其他不錯的店,但這家我還是想搵番次叫幾個朋友去食。

無乜裝修,開左好耐,侍應服務尚可,但好食就夠啦係咪先?
第一次一個人食都叫得幾貪心,首先呢個:痛風與膽固醇剋星,辣子肥腸:
份量足,味道掂,非常好送飯,而且入味腸又夠肥,所以,我喜歡。
酸辣土豆絲,算係幾辣,味道調得好,好怕果D唔酸唔辣唔知點,而且唔算油膩,所以第二次黎都有再叫。
一個人咁梗係點個酸辣粉啦,可以再辣,不過都好惹味過癮。

咁第二次,多個人,就叫多少少喇:
愛牛肉既我地當然選水煮牛肉啦!份量足,牛肉嫩,記得湯汁幾好味(因為飲左少少),唔錯唔錯!
此皮蛋豆腐就代表此店真係唔會同你整靚碟菜,但係好食架播,雖然賣相唔靚,呢道菜最驚就係出晒水,咁呢個係無既!
酸辣湯,真係堅抵!Portion好大,料足,不過味道可以重手少少咁。
咸肉炒年糕,梗係啦不能碟碟都辣架嘛,小菜真係有水準既!

寫完,真係要諗諗搵次叫班朋友去食,因為餐牌(同埋牆上)有好多野都想食囉!

沒有留言:

發佈留言