2013年2月13日星期三

貴有貴滾

最近不斷滾,所以才有如此沒有預謀之下的去滾三步曲。繼平有平滾與番屋企滾之後,最後壓軸同樣是過年前好友相聚的滾局。三希樓,我與他們久不久都要去一次的,雖然貴,但貴得有價值。

位於半山唔半山金鐘唔金鐘的科達中心的三希樓,出名食川菜與及火鍋,而這裡的四川麻辣鍋,是我吃過本地最喜歡的,而且食材的新鮮,實在沒話說。



係,此兩小碟已經計錢,但好食播!
有去過既朋友都知,三希樓火鍋那層,有個陣容強大的自然醬料吧,當中有很正宗的四川調味料,要幾辣幾勁,自己較。
麻辣與魚湯,開波前留影。
此乃當晚唯一非火鍋料:涼拌麻辣鵝腸雞絲,真係好食到癲!
送架播,呢個雞腳辣度都幾強架! 

肥牛與牛心管,後者實在令人懷念,我的一眾寧記滾友明我的。


唔駛點介紹啦!唯一要聲明就係,我係唔食雞子既。

竹筍與雲耳,是次新點食材,我以後都會食,好好味!

豬紅亦非我所好,但呢個桂花魚片真係,滑到無乜好講。
某島主話,鱔片好食到痴線喎。
戰績如下,請留心睇睇幾多個人食先好去嘩啦!

沒有留言:

發佈留言