2013年2月7日星期四

滾番屋企的選擇

當天氣開始凍,但出外打邊爐選擇越來越少,其實有冇諗過,以前都係屋企打邊爐架啦!不過,買呢樣買果樣,又煩又貴,有冇更好既選擇呢?

話說前兩日去南記食晏,墊盤紙正推介新產品火鍋包。睇過,實在覺得應該一試,點解?



有食開南記都知價錢如何,所以,磅半肥牛,十八條春卷,魚片十片,牛丸十粒,貢丸六粒,魚餃十粒,墨丸八粒,菜肉雲吞十二粒,西生菜一袋還有豬骨湯底,HK$249。跟爸爸及弟弟談起,覺得就算不打邊爐(因為兩名小公主的關係),來個一品窩也相當划算--只要你知道南記的價錢如何。

好了,今晚放工到南記問問,原來即付款即包裝給你,即是說,所有都是他們正在賣的食材,好啊!因為食開知道質素如何!我較好彩,他們包裝好一份而那人打過電話來未到,他們就給了我,只是兩大袋。是如何呢?


十八條春卷包開,西生菜好大包,不過最誇係果磅半肥牛:
老豆話,呢幾Pack係巴西肥牛,但出去買都要成舊水!

其餘食材用兩個外賣盒裝住,再放上紙托;另外仲有兩個外賣盒,裝乜?
無錯,兩大碗湯底。仲有俾左好多包南記出名辣醬。

今晚一家食得實在好開心,料靚,而且真係超抵,若果幾個人買番屋企再加料打邊爐,你話係咪好歡樂先!

要買趁手,因為,我相信好快會加價!

沒有留言:

發佈留言