2011年4月1日星期五

三月特別多飯食:蓮香樓

哦?我都唔記得寫到第幾餐,不過呢餐肯定係最大陣仗,因為,認識十幾年既蝗蟲兵團再次出動,地點係老地方:蓮香樓!

一如以往,打定電話去訂位,報名得九個,訂位十個,面書當日臨近開飯突然有幾位茂利報名出現,結果,十四個,差少少要坐埋隔離檯。雖然我地好耐無去,但相信經理都對於呢班友有些少印象,因為呢班人係痴線既!所以特別前來招待。


 
漏講一件事:明明八點開飯,我準時到已經有四五條友坐定,仲要叫左碟野食緊!呢班乜野人黎架!
 
佢地話之前話七點半喎,好彩,呢張相係我搶食完拍低既!海蜇醺蹄!咁,去片啦,逐碟講解一下,好長架播,慢慢睇:

生根鯪魚球,第一食,Surprisingly好食,特別係鯪魚球,我平時好怕腥,呢個,掂!

是日例水:節瓜鱆魚豬踭湯,你睇湯渣既陣容,就知好飲啦!
醬燒骨,又係第一次食,仲安哥叫多碟。似係迷你版醬燒元蹄,好味!
一隻份量西能雞,點形容你知好味呢?生粉不會過多,酸甜開胃,咬落鬆化仲有雞味,可以嘛?
鮮腐竹上湯浸芥菜膽,清清地,菜膽鮮甜!
炸軟殼蟹,唔記得之前有冇食過,但話俾各位去蓮香既朋友,唔好唔叫!真係,唔好唔叫!極高水準!
椒鹽鮮魷例牌,話咁快唔見晒!
呢個係咕嚕肉啦,我地點果陣,經理話:點左醬燒骨得啦,當中果位準爸爸好似聽唔到咁重覆:『咕嚕肉!』兩次之後,我同經理講:『我地兩樣都要架!』點可以唔食呢個架!
金銀蛋浸白菜仔,你都見啦,幾多料!唯一要彈既係,皮蛋煮得唔夠透。
雞蛋焗魚腸,呢碟我絕對唔會試,食果班朋友真得好滋味咁款。
蝦醬蒸肉根,肉根之滑蝦醬之香又係唔可能唔食架播!
加大碼陳皮蒸牛肉餅,本團必食之一,陳皮香牛肉打得極夠鬆化,送飯之選!
蓮蓮蓮藕餅,唔肥膩,啖啖都係蓮藕豬肉馬蹄,一件其實唔夠!

福建炒飯與揚州炒飯,你地有眼見,係咪蓮香出品差極有限先!揚州炒飯真係好好食,夠乾身,師傅唔係Hae做架!
 

個碟無落過檯就每人一隻囉住有女仔拳頭咁大隻既炸蟹鉗,簡直係令到唔黎得既朋友看得牙癢癢!
要預訂的八寶鴨,當晚水準極高,入面所有材料都炆得好夠,所以蓮子極好食,大家當然唔同佢客氣啦!

都一樣要預訂既蓮蓉包,專登整第二張相過你地睇,係,唔恨得咁多!

都係唔訂無得食既蓮蓉焗布甸,果晚既出品,係食咁多次最好食!因為蓮蓉溶晒,滑又香,飽到上心口既都隊左兩碗!
海帶綠豆沙係送既,唔係差架,一樣好清甜潤喉!

其實如果唔係金錢雞賣晒,紅燒元蹄無訂,荷葉飯又未開始有,蝦子柚皮又賣晒的話,邊止咁少!但最驚喜既係,十四位,位位一百六十蚊左右,你話,想點先!

沒有留言:

發佈留言