2022年9月5日星期一

水準不俗的川菜店《金玥》

登隆街,餐廳一級戰線區,都不記得第一次是什麼原因跟同樣愛辣的朋友走去訂檯食金玥,好像是看了餓底TV報導關於他們的酸菜魚,那次嘛,兩個人竟然點了五個菜(包括二人份酸菜魚),食晒咁滯(酸菜魚剩低部份打包帶走,我之後仲煮左兩次米線食,極歡樂)。

食過翻尋味,最近一次找來一班朋友一起去,一行五人叫到一檯都係,當中有愛辣有不愛辣,都吃得滿意滿足,而且價錢不貴(是的,麻煩用開飯訂,好似有折)。於是,又怎能不介紹一下?

首先一定一定要介紹紅湯酸菜魚:酸菜魚我一定要夠酸(當然唔能夠得個酸字),要平衡得好味,酸辣互相制衡,而且魚要夠滑量要夠多。金玥自家製酸菜,加上蕃茄蓉,整件事又有少少冬蔭功,又加入貴州木姜子油,我可以話你知,你試一吸啖湯你就知道正!
個湯勁開胃,集酸麻辣於一身,魚片唔係得幾塊,而且底下都有好多料,就咁咁大盤話兩人份量(我諗三四個分都可以)$248,你鍾意可以再加其他料例如蒿筍、薯粉、粉絲或者土豆片等等,你試完就會明,點解我食剩一定要打包。

功夫乾鍋大腸,大腸乾身香麻又唔會過熟,配上走過油既薯角,鍾意食大腸既朋友必點!



 
介紹幾個涼拌小食:脆口麻辣魚皮、泡椒脆藕苗、川椒麻辣皮蛋、涼拌麻辣雲耳,記得可以叫佢地辣度上調整,同樣過癮架!

川式腩肉手撕包菜,屬於唔算太辣既選擇,惹味好送飯。
郫縣醬豚肉炒土豆絲,本人心頭好,佢用郫縣豆辦醬炒,加上辣椒乾豬肉絲,炒到乾身,同樣又係會爬多幾碗飯。

有唔辣有唔辣!好似手撕雞、蔥油雞、墨魚餅,仲有唔記得影相既藕餅與及鹽酥脆香菇都好唔錯架!

我就幾鍾意金玥,堅尼地城果間未食過,鍾意食川菜可以Call班朋友去食!


 

沒有留言:

發佈留言