2022年7月4日星期一

Shut your Mouth up

其實諗下自己講乜寫乜出口用下腦係咪真係咁困難呢?正如一班男人圍埋,講女都好常見,對女性身材評頭品足都非常有,當中用詞有幾Offensive唔駛筆墨形容你都想像得到,而開口講果班人可以覺得完全無問題。人品性格絕對有關,有時候唔需要用到好不堪入耳既用詞都可以好好笑好有氣氛,只不過,有d人覺得佢地咁講完全無問題。

最近發生一宗悲劇:一名少女疑似被前男友殺害。傳媒報導貼出女事主放在網上的照片,然後今日我看到一篇ig貼文,將一班網民完全不知所謂的評論貼出,嘩,我可以講,睇到真係火到黎。

首先今時今日,莫講係咪網紅,放自己覺得靚既相上網,同朋友分享又好地球po又好,幾咁平常?我絕對認同,你貼得出黎預左俾人批評,甚至俾人囉黎J,預左呀,真係預左。當你貼多幾張相,性感少少,你肯定會收到有人傳DM同你講一D好過份既說話,然後又會有人開始係網上亂噏廿四。

喂,鍾意放著得性感少少既相上網就係一定淫蕩一定有出黎做?你班人渣隨口噏覺得無問題,你 日日Follow日日J咪算囉,要FF要乜呢D係你權利,開口埋口話人出黎做?你覺唔覺得俾你講果個好無辜架?

試下果個係你屋企人丫,你又係咪可以同佢講:邊個叫你貼出黎貼出黎預左俾人講架啦?

哦,點解我覺得靚貼相出黎係有問題?

人渣係唔用腦因為一直都精蟲上腦,依家有人死左,你又唔識佢又唔係有乜證據,就因為你覺得口爽就話人出黎做?又一口咬定一定係佢飛左人派帽先落得呢個下場?

都唔知點形容呢類人渣,點止Blame the victim直頭已經完全超越。呢班人可以將任何女性都用黎侮辱,係任何呀!佢地完全好似reflex action咁,寫呢d不堪入目完全人身攻擊既說話出口成文。

若果同人分手要落得被殺,身邊不知幾多男男女女應該排住隊等死。

有返少少人性唔該諗下:人地死左個女呀,你班人渣口爽爽講個死人壞話,有冇諗過死者屋企人感受?

我好同意果個ig po既人話:呢班losers,連女都埋唔到身,就出口侮辱人。所以,你千祈唔好咒佢身邊果個出事,你咒就咒佢自己出事好喇。

唔該唔好以為網上寫野無責任,香港法例落後咋,好多國家隨口噏係隨時可以俾人拉俾人告架,講啦繼續! 

沒有留言:

發佈留言