2022年7月19日星期二

很不錯的爐端燒:南瀛水產

就算唔知幾時去到日本,大家見日元大跌一樣努力入定貨,因為我地太想去日本。於是,壽司郎Donki松本清成為我地感情寄託的好地方,當然好食既日本餐廳,而價錢又唔會離晒地兼要你食到限時限刻,我地一定會鍾意去。

五月有晚同朋友食飯,用開飯黎訂位(因為主餐牌有八八折不包飲品),搵到呢間係尖沙咀食爐端燒既南瀛水產。本住對香港日式餐廳應有期望水平,邊食邊發覺,咦,呢間喜出望外播!

先介紹基本野:

 
左邊係海鮮沙律,$88,合理尖沙咀價錢,而角切魚生無同你慳,沙律油醋汁調得合適,合格有餘;右邊香蒜牛舌,都係$88,呢個厚切又香口,極極極好味,你叫我一個人啪三碟都可以。

 

 
呢個係重頭戲喇!爐端燒,呢個係活貝盛合,有兩隻鮑魚兩隻蠔兩隻帶子與及幾隻蛤蜊,$428,重點係,佢有人幫你燒,你唔駛擔心你唔識整!食材新鮮大隻,睇住佢一邊燒一邊調味,口水直流:

殘忍,但好食。

仲有啊!

黑松露鰻魚斧飯,上檯要你等夠時間先開,一開濃濃黑松露香氣撲鼻,然後侍應就幫你撈勻再serve俾你,香口肥美極度滿足,$188。


A5宮崎和牛壽喜燒!和牛質素大圖有真相,壽喜燒份量極足,醬油湯底香甜,呢個又係極之好食,$438!

呢間我係會想再去,都係果句,訂左位,穩陣!



 

沒有留言:

發佈留言