2022年6月8日星期三

張天賦與他的《Have a good time》

我相信如何認識一個藝人對於他給予你的印像很有關係:MC張天賦,我第一次聽他唱歌是某一次Chill Club,梁詠琪跟三名男新人合作,而三人當中MC給我最深印像:咦,好唱得,聲音辦識度高。然後去 Youtube聽了反對無效Good Time等作品,是我喜歡的音樂類型;再在志雲大師的節目看到他的訪問與唱歌,丫,呢個小朋友講野都幾真,講到父母又好真誠,印像唔錯。

之後喜歡佢既音樂,之後買左佢唱片。期間有超市事件,第一個反應係:淨係影到同女仔行超市可以咁大反應?點解架呢?當然接住又有好多二次創作等等,然後見住佢贏新人獎。早排我終於睇晒《造星二》,節目唔好睇賽制對第二屆參賽者極唔公平,至於MC,我終於明白點解有人話睇完造星唔鍾意佢:囂張遲到不停搵藉口無認錯。其實睇到節目後段,佢改進同坦白承認當初睇唔起同一班人合作呢件事,幾好呀,佢認衰播。

講返呢隻首張唱片,好聽,好好聽,係咁Loop左好多次。至於點解我隻碟入面多左張歌詞?唔知呀,我都唔知點解。 

簽約華納第一首單曲Good Time主要是有點輕搖滾,旋律不算十分出色歌詞亦一般,不過MC的唱的確讓歌曲帶來不錯的火花,算是游刃有餘,而且MV拍得不錯,給樂迷有不錯的印像與期待。
我第一次應該係Chill Club聽佢唱,live版比唱片版更精彩,莫講假音好聽,而係佢果種自我享受音樂與及唱出果種groove,非常唔簡單。

第二plug反對無效爆紅,首先有份作曲既Jay Fung真係俾左一首好正既r&b MC,而波多野裕介編曲好得,陳詠謙填詞有Punchline(唔係邊有得之後係咁囉「外間很多反對我愛你的聲音」黎玩呀),舒文監製,呢個製作組合好強,而MC實在唱得好唔錯,首歌非常入腦,點會唔紅呢?
唱片有收錄英文版How Many Times,而我更喜歡佢同Jay Fung合唱版本:不過真係一比較之下,Jay Fung真係掌握得更好,呢類歌曲你要把聲好放鬆,呢方面MC可以再努力一下。
其實我非常喜歡Loser,覺得係呢張碟最高水準作品。陳考威加JNYBeatz曲與編真係好feel到一個點,而T-Rexx歌詞加陳考威rap歌詞將情場loser都型到一個點,呢首r&b加lofi夠groovy,而MC唱得比反對無效更高水準,而整段英文Rap掌握得好好,加埋呢個茶餐廳MV,呢首歌係被忽略!
徐浩加林寶記憶棉,一聽就知呢首肯定大熱。慘情歌市場大,而且仲要有難度,基本上大把人愛唱愛聽。我都曾經提過,以新人水平,呢首歌佢已經唱得好唔錯,但我相信再過多幾年佢情感練歷更多,佢肯定會唱得更加夭心夭肺。
出碟之後先派台既時候不早,係MC與T-ma及GooChan作曲,鄭敏填詞T-ma填Rap。呢首Acoustic R&B屬於全碟最舒服作品,冬天帶來一種回憶的溫暖與遺憾美,同樣屬於好高分作品。
今時今日歌手藝人已經同以前好唔同,做自己會改進會堅持好重要,MC有果種坦率,唔會Sell乖仔,有人可能覺得佢係壞孩子,但我諗,以佢講及自己如何練好唱好歌,從busking唱到出唱片成為新人金獎,佢對音樂堅持與努力再加上天份,香港樂壇絕對不容忽視呢位張天賦。

呢排喪落雨,大家小心地滑。



沒有留言:

發佈留言