2022年6月18日星期六

師父飯堂與尚青商號

我對食唔係無要求但未至於好叻食得好巴閉。好食先係重要,顏色係Bonus,所以只有顏色而唔好食,我最多唔提。

呢兩間,有一間我幫襯好多次,有一間去過一次覺得好唔錯,咁不如介紹一下啦,雖然,呢排實在寫得太少,所以幫襯日記有少少久遠。 

師父飯堂位於太古附近工廈樓上,我知,我知好多都好食,但作為堅實Pasta Fans,我每次去到雙眼都離唔開Pasta類,近紹兩款我最常食:

炙燒明太子意大利粉!係原條明太子炙燒再加好多大大粒三文魚籽,鍾意食明太子就明白果種來自大海的咸香有幾好味,而通常都係與意粉融為一體,好食不過唔夠過癮。咁你話原條炙燒係咪好滿足?你仲要食極都好似食唔晒咁,九十幾蚊(仲有飲品)我俾得好樂意,平時多數加多隻煎蛋!
我呢類運動為左食當然唔會錯過Carbonara啦!好簡單,夠Creamy,又唔會過濕過多汁,意粉Al Dente,煙肉唔好孤寒,份量有圖有真相,即叫即整架播!
呢個係蜆肉闊條麵,應該係我通常第三選擇,比較清清地啦,又有露筍咁啦。

舖頭Pasta款式唔少,仲有其他飯類與及唔少朋友喜歡既沙律同咖喱。留意番,由於即整,所以你去到,等門口姨姨assign左檯俾你,埋去俾錢買野,乖乖地坐低等,十分鐘起跳啦,但信我,值得等!

尚青商號,我之前主要係去買小杜良品麻辣鴨血,有似終於同朋友約食飯第一次光顧。晚市,排隊無走雞,但唔駛好耐,十幾分鐘啦!


係,舖頭好多打卡位,影到你唔影。咁食呢?
呢個麻辣鴨血,辣度親民,好香而個湯係可以飲,鴨血都好食,有咬口量都唔少,的確幾精緻好味!

朋友當日呢個應該係肉燥拌麵,根據佢表示係好食而且麵又掛汁!

小食係咁:我好喜歡咸酥雞,因為每一口都好香仲有蒜粒加九層塔,另外鹵水拼盤望落多D少,不過係好入味既!

我應該要搵時間再去!

喂肚餓喇,唔寫喇!




沒有留言:

發佈留言