2020年12月1日星期二

品質保證:AGA《So Called Love Songs》

2020年我聽得最多的本地女歌手第二位肯定是AGA(第一位無法子,一定係都入左叱吒我最喜愛五強仲未出碟果位#條女咩事),原本今年開演唱會,開唔成,唔緊要,呢張《So Called Love Songs》的確好聽,好聽到可以不停Loop住,快歌慢歌皆精彩,而AGA應該搵到自己寫歌方程式,知道邊一類市場一定得,同時亦會試其他類型。

路遙知馬力,或者應該咁講:當同唱片公司另一位被唱片公司不斷叫佢唱悶歌越唱越死,AGA貴精不貴多,慢慢派台,首首精品再出碟,實賣得架!

首首歌都英文歌名,第一首Tonight,第一次睇MV,駛唔駛咁靚咁浪漫!歐洲取景外籍男模慢節奏拍攝,與歌曲非常配合!Love Ballad目標觀眾應該係一眾要結婚既朋友,呢首,放婚禮用,肯定配合!當然一定要讚Johnny Yim編曲,盪氣迴腸,而林若寧份詞可以啦,雖然我唔明白乜野係「這一晚十分短暫年月遠」。

然後有愛情小品Two at a time,講述男友一腳踏兩船,但又唔係賣苦情,將無奈輕鬆化,或者當事人唔願清醒好享受。R&B曲風架輕就熟,而且非常易入腦,加上一個復古得來有趣又靚既MV,過百萬點擊,應該唔係買番黎。

Everyday是R&B加少許電子的作品,找來外國樂手編曲,豐富精彩,比起上一首我更愛呢首!放不低前度每日陰魂不息,環球好有心機幫佢拍MV,呢一首走懸疑路線亦好好睇!
我最最最鍾意應該係MAD!復古電子風,首先要讚T-Ma編曲,將呢首與愛侶亡命逃走非常有電影感既一首歌配合得非常好!而其實一直好喜歡AGA唱快歌,之前小問題好喜歡,所以,堅想睇佢演唱會,特別見佢最近既Live水準好唔錯,快歌?當然更期待啦!
同碟再次搵Ghost Style為MAD做Remix,整首歌氛圍又不一樣,高質素,無理由唔推介:
See You Next Time應該係全碟比較傷感情歌,不過並非單純苦情歌,而是學習放下愛不下去的那一位,好聚好散,See you next time!這首歌是越聽越有感覺,特別當你經歷過。找來麥子樂與蔡思韵拍的MV,為歌曲加分!「朋友慢走,下次是哪雙手,甜蜜地跟你走」、「仍信愛過的好人能活得到更好」。
Acoustic version亦好有意思,淡淡然放下了,心境更平靜,成長了。

最後派台的點題作So called love song,繼續R&B,節奏上不一樣,歌詞比較密,寫的是被操控的愛情,表面看來是首甜蜜情歌,但心知肚明。相比碟內其他新歌,這首放最後才派台是明智的,不是不好聽,是較像Side track。
唱片還收錄了好耐好耐之前寫俾洪卓立然後張敬軒再改既空手而來 Demo,與及Wonderful U Demo,咁就十首歌。嗯,都係果句啦,依家要出十首歌新碟,談何容易?

等住佢上紅館,等住佢做更多快歌,水準保持得咁好,點可以唔支持呀!

沒有留言:

發佈留言