2017年5月21日星期日

紐約又一天:Central Park與Yankee Stadium

紐約中央公園,聽得多,睇戲睇劇見得多。去年第一次去紐約開會,在公司會議室望過去,大到無倫,望落仲非常之舒服。不過當時同事話我知:有同事過黎出差,晨早去跑步,俾人扑濕打劫。

話晒咁近,又話晒日光日白,我無理由唔走入去行一行。重點是,我實在唔多想去太遠,因為積叻仲好嚴重。不如睇睇去年果張鳥瞰圖,簡單黎講,左右兩邊係樓,中間就係整個Central Park:

入面有湖有動物園冬天仲有溜冰場添。覺得非常難得既係,紐約曼克頓區竟然有咁大個公園,而入而又有好多人,可能係遊客,可能係當地人,悠閒地睇書呀曬太陽呀聽歌呀玩樂器咁,真係好正。

係呀我遇到公園入面有兩棵紅葉楓樹添呀!

未介紹Yankee Stadium之前,講講當地朋友帶我食既一餐飯,餐廳叫Root & Bone,佢地話要訂仲好hit添,賣既,fusion菜。首先介紹呢個叫做Grandma Daisy's Angel Biscuit (honey roasted chicken jus, benne seeds & sea salt):
係咩黎架呢?英式鬆餅點雞汁同海鹽,嗯。

這個唔駛點介紹喇,Macaroni & cheese,美國食品代表,非常rich & heavy。
Drunken devil eggs: eggs with pickled roots n chips,幾好食架呢個fusion得。
Spring Green Salad,好食,我鍾意個dressing好清新,而且有goat cheese與士多啤梨,好有趣。
呢個真係估佢唔到典諗出黎:Buckwheat waffle with whisky maple syrup,格仔餅上面有Cheese同蔥,成件事又咸又甜咁囉。
至於呢個炸雞,除左讚佢夠嫩,實在唔多出色。

好喇,公司安排第一晚全體一齊去Yankee Stadium,睇Yankee對Toronto。我知美職棒好受歡迎,我亦因為細佬細細個有打棒球都知點玩法,所以巧眼訓跟佢地迫地鐵到達呢個美國人朝聖之地之一。
搜袋搜身之後入場,公司呢張飛應該要過千港元,冷氣位,有buffet亦有飲品提供。

食物質素係非常好,好到可能係我黎紐約兩次食得第二好既一餐。
我地坐第一排,後面一班Yankee Fans非常興奮,我就越坐越眼訓。Home run呀叫啦拍手啦然後繼續食,頂到第七局大部份人想走,我當然一齊走啦,好很眼訓架呢。

總算係一種體驗囉。

沒有留言:

發佈留言