2017年5月23日星期二

紐約又一天:Benoit New York

經過兩天沒有一秒鐘可以hae的會議,五點完會,六點半晚飯,外國同事們(我指英美法國應該無乜被時差影響)先去Happy Hour,我表示要番酒店抖一抖,我是講真的,真係番去訓一訓,就算半粒鐘都好。

是次所選的餐廳是Benoit New York,根據官網介紹是Contemporary French Bistro,本人真係識鬼咩我又唔係食家,不過實在這次好喜歡此餐廳,典解呢?

我們被帶往餐廳後的升降機,上到二樓,原來有一間非常有格調有私隱的貴賓廳(人地叫L'Officine),好靚好靚:
在大家飲兩杯之後,坐定定,選好菜,就開始食喇:
龍蝦沙律,喜歡是因為沒有鬼五馬六,而且龍蝦非常鮮甜,配上中間的小米,與及旁邊的薄荷醬汁青瓜絲,賣相漂亮,食得開心開胃,份量又夠——本人好怕three courses meal食完肚餓,,因為好靚但好細份(又唔係特別好食果隻)。

BTW,呢碟單叫的話US$32
主菜,我揀牛啦:New York Strip Steak配薯條,仲有另上荷蘭汁。首先薯條係好好好好食:脆,香,有薯味,所以旁邊點左魚既同事,我叫佢食啦唔好客氣,因為佢食過之後停唔到手;牛扒,終於終於終於我係New York食到靚扒喇!Medium Rare就係Medium Rare,鬆化而當中肉汁剛剛鎖住,完成呢一件牛扒真係飽。單叫US$44。
甜品黎架,叫Our Baba: Armagnac & Whipped Cream,上檯後淋上干邑汁,兩件蛋糕吸收干邑之後非常堅,中間個Cream好好食,好勁,我之前飲左香檳紅酒再加呢個,理應真係喪眼訓,番到酒店真係即訓,但,三點幾醒。
無,想話個咖啡杯真係好鬼靚之嘛。

好喇之後就介紹人生第一次去多倫多四天喇。

沒有留言:

發佈留言