2016年7月28日星期四

重遇曼谷:Kum Poon與Tailing Pling

還記得幾年前第一次到曼谷,最後一晚被同事帶往吃泰北菜,他們想看看我能吃多辣,結果我是食某一兩道菜才辣到出汗。今次也有同事介紹我吃泰北菜,由於又係在Central World,咁方便,就去試試。

餐廳叫Kum Poon,後來才知原來網絡也有很多人推介的,於是一個人開始點了好幾樣,結論是,真係辣,而且由於我好隨意表示:跟平常的辣度就可以,他們就給我最正宗的辣。



未講食,講下裝修:好有森林及懷舊感覺,餐廳內有樹,仲係大大棵果隻,而門口呢幾樽懷舊玩具又真係好吸睛:
點過菜後就放下這些,我想起幾年前吃的店,也是放下這些的。那些調味料,本身已經幾辣。
點了杯青檸汁,上檯陣勢是這樣的,好好,因為你飲幾多就倒落銀色碗仔,再自己加甜。
第一道出現既係炭烤風乾牛舌!我好愛牛舌,呢道菜又點呢?
咪以為佢好乾好硬,其實唔係,非常香口而且Juicy,點一點酸辣汁,開胃非常。

然後我點左個湯,英文名係咁既:Thai Country style Spicy Herbal soup with Young bamboo shoot and Asian Marinated Fish。個樣係咁既:

我實在飲唔慣:用好多唔同香草包括刁草去煲既魚湯,魚湯有少少腥,而個湯係好好好辣!味道怪怪地,我飲左兩碗半放棄左。
選粉絲肉碎沙律而唔係木瓜沙律係因為個人喜好問題,好食,辣度高,不過都係唔知點解,全線粉絲沙律我食過既都係熱既。
呢個係醃咸牛肉粒泰式炒飯,好味啊,最重要當然係加青檸汁啦!

又有一晚,我本來跟住Google Map去Siam Square搵Mana,又一間好出名有生蝦食既餐廳,典知,執左!咁肚餓之下就入左一間叫Tailing Pling既餐廳食飯。
呢張相要表達既係,此店侍應多,但男侍應們呢就好努力招待坐我側邊兩位日本女遊客,而我就唔多理會。後來問過同事,佢話呢間餐廳出名招呼唔好。嗯,我係見佢咁多人食先入黎食嗟。btw,泰式檸茶係無得輸既。
食物又點呢?整體上幾好食播!就好似呢個泰式酥炸魷魚,惹味又新鮮,加上辣醬真係好得。

辣肉碎炒飯與冬蔭功,總之我食晒啦。
呢個係亂咁點而好好食既:夜香花海鮮肉碎沙律,凍架真係,而且海鮮你地都見幾新鮮啦,最仲要係個酸辣汁好清新,夜香花又好清爽,所以好深印象。
甜品係椰子雪糕加香蕉。可以既,但都係之前食過既好食。咁此店呢,以食物黎講真係唔錯既,服務就實在有待改善喇。

沒有留言:

發佈留言