2013年11月29日星期五

寶記別傳:西歌推介之徐小鳳

話說前幾晚,跟平日久不久就傾中文流行音樂既朋友係FB吹水,由唔知無記今年點頒十首歌講到關淑怡可能憑陀飛輪入十大,再講到提議陳慧嫻快快手唱隻千千闕歌新版上勁歌,再嗡到不如叫劉小慧出黎唱急色鬼愛出位,然後大家共同想起,寶麗金當年都為各位歌手製作唔少特色西歌。

西歌是什麼?其實此定義因人而異,即例如今時今日你覺得食軟雪糕好正,我就覺得好西。然後突然一時興之所至,不如來個寶記西歌系列,好讓我等同期朋友懷緬當年樂壇,又可以讓新一代朋友認識當年西歌特別多。寶記的西歌,女歌手擁有特別多,於是,頭炮就係下年開個唱既小鳳姐!


我知,你認識小鳳姐一定係喜氣洋洋,亦覺得呢首幾西。不過睇埋落去,你會知道,原來小鳳姐有好多好歌係你未聽過,原來小鳳姐可以咁趣。
呢首我不會Mind,我當年聽到已經覺得:「喂大佬想點呀!」填詞人向雪懷先生呢首歌前段同後段完全無關係,當然果句無啦啦出現既我不會Mind同我點會Mind係精點所在啦!以上呢個竟然係亞視MV,係咪好珍貴先?
嫌第一首無料到?呢首自己人係咪正先?填詞又係向雪懷,同埋卡龍先生。廣東話,潮州話,國語,連亞肋路亞都有埋,最後呢句『獨個地跑步番深圳』真係好得。不過今時今日既香港,聽下呢隻歌,對於強國朋友,係咪有更深感受呢?
呢首係朋友提出,原因,竟然可以將一無所有改成咁。盧國沾先生既詞填成點,見仁見志啦,不過個人認為,當年填詞人質素真係有高低之分架。

好,以下幾首,mv就無喇,不過好好彩搵到MP3連歌詞,相信我既選擇,你唔會失望既!

先黎呢首:填詞人係林振強先生(!),歌名叫Hello Paula,唔好講咁多,真係要先聽聽先:
http://www.xiami.com/song/detail/id/153669
有理由相信呢首係為演唱會而寫既,但呢類Cult詞實在唔知講乜好,hello?

演唱會歌以上呢首你或者會話可以攪氣氛,咁,其實有首仲勁:歌名叫演唱花絮,填詞既前輩叫盧永強,不如睇幾句歌詞丫:
「我今晚請你地做探長,偵緝邊一個仲未拍掌,我要佢一起唱,誰違令罰他一碟辣椒醬」係咪好想聽呢?
http://www.xiami.com/song/detail/id/153645
小鳳姐唔知有冇係演唱會唱過呢?在場朋友唔知有乜反應呢?

仲有呢首:歌名叫打每一個電話,你會唔會估到佢想唱乜?陳少琪先生呢首相信應該inspired左之後達明既今天應該很高興,點解?好明顯係寫當年好多人移民,大家要打好多idd黎維繫感情啦!
http://www.xiami.com/song/detail/id/153463
其實,當年好多歌手唱廣東歌已經唔介意混入口語化架喇,只不過呢首歌話俾大家知,廣東歌,真係好多可能性架!打番個電話先!

最後獻上呢首,個人認為幾西,當年睇埋鵬哥著波點裙唱仲西,今次睇埋亞視呢個mv就西到爆,好,我地一齊夢飛行
希望大家高興,咁,你估我下次寫邊個呢?

沒有留言:

發佈留言