2013年9月23日星期一

澳航初體驗

大家好,多得呢隻賤兔,我遲左成日先番到。我知呢幾日都無寫,原因除左玩得開心,仲因為我唔係好慣用Notebook寫Blog。由於明早終於要回公司再戰,今晚,想到寫一篇簡單的。

這次因為早早經澳航買機票,比較便宜,對於這航空公司,基本上是要俾個讚佢,不過,當然有不足之處啦!


未講航空公司之前,要講講澳洲出入境:麻煩,入境就算過左香港海關,上機前仲要Check你手提行李,所以,有部份搏老命一喼二喼既太太們怨聲載道;至於回程,如常Check完,以為走得,點知佢地會Sampling拉人埋一邊又唔知用乜鬼儀器再掃個袋一次,咁,之前Check果部又用黎做乜?

好,來回都坐A380,座位尚算寬倘,而Qantas既娛樂系統係好豐富,當然,若果你飛澳洲都堅持要睇獎門人的話,佢地無既。港產片,佢都無既。不過電影呢方面真係多到爆,仲要夠新。Before Midnight有,Fast & Furious 6都有,最鍾意佢Oscar果個Categories,真係差唔多大部份贏大獎既片都有。

最重要當然係食啦!話說我出發係夜機朝早到,不如睇下晚餐先:

雖然我發夢叫錯呢個酸甜雞柳,但,好食喎,我要讚就係個沙律與及果個甜品。

至於飲品,選擇的確好多而且寫得好清楚(其實飛機上好多都有得飲,問題係你知唔知與及會唔會叫黎飲),不過特別推介就係,通常飯後機艙服務員會走過黎問你飲唔飲Coffee or Tea,佢地多一樣,就係澳洲吉百利既熱朱古力!

呢個真係好掂,每一杯仲放一粒綿花糖,肥?梗架啦,但好飲丫嘛,所以回程都飲多杯。
早餐,有圖有真相,的確無得頂,夠豐富又夠營養仲要好味,份量十足,怕你落機會野落肚,呢個早餐好好好!

回程呢,係早機喎,呢個Lunch Set,點睇先?
先介紹左上角:係一片好厚既芝士配兩塊餅乾,好味又懷舊;主菜係異國風情米飯,鷹咀豆及雞柳,好食,但唔夠飽,唔緊要播:
可能因為凍,呢個杯麵好溫暖,慢慢亦見其他乘客都叫。佢仲有成個蘋果派俾你食喎,臨落機前個半鐘果個下午茶Set唔記得影,但有一個熱辣辣既芝士薯仔Rosemary批,都幾好食。

食之外呢,佢地容許乘客將唔大袋既手提行李放係前座底,呢個好方便,好過堅持要你放上行李櫃;另外,唔知係咪我遇到既機師問題,來回兩程飛機都比預定時間為早,例如今日飛番香港,降落時間比原定早左三十分鐘。

咁,有乜唔好呢?例如今次飛機delay,竟然無用Email通知乘客!咁我當然一直有Check所以知道,但亦因此,我有親友昨日未收到佢地電郵,當中應該附上信件,可以在額外多一晚住宿時有A$50補貼。當然,向航空公司反映此事,佢地都話會再處理,但似乎呢方面就對乘客唔多小心。

嗯,仲有一點:此航空公司之機艙服務員相信無年齡限制,所以,外貌協會之朋友,相信應該好失望。當然,我亦可以對於佢太太太過小心而決定delay一日,但,再重申一次,呢個風,攪唔到香港係香港好彩,而唔係佢廢。

沒有留言:

發佈留言