2011年2月11日星期五

一一台北之露天風呂初體驗

是次去台北還有一目的:因為某天在收費台看到一個介紹台北溫泉的節目,其中有一間充滿日本感覺還有露天風呂的實在很想一試,而且只要在那裡吃夠四百台幣就可免費泡溫泉。既然到台北那幾天都是寒冷天,那個星期六晚還是十二度,就決定了。

乘捷運到石牌站再轉公車,一下車前面有很多溫泉店的招牌,然後往下走五分鐘,到達相關停車場,就有人以高爾夫球車接你到那裡。呀!這間叫川湯,不如看看場景:


一條友到達,他們依然安排我坐一張大檯(台北這方面很好,除了很地道小店之外,都不用你搭檯),另一邊有三四檯很熱鬧的,是一間公司的尾禡啊,還有獎抽,所以很高興。

早在網上做定功課的我本以為可以選以下一個單人餐就好:-

 
怎知,星期六是台灣的公休,所以無得食!於是對著那個a la carte餐牌點菜的我實在有點頭痕,最後選了以下的:
 
肉片炒飯,估唔到大碟仲要炒得好食,乾身唔肥膩,好滿意。
 
泰式烏賊沙拉,特別欣賞個汁,清清地又開胃,肯定無味精先啦!
 
呢個酸梅湯價錢唔平,但原來好鬼大支,我食成餐飯都係飲左半支,仲可以囉走,仲有播,老北京呢隻真係好飲,唔知香港有冇得賣呢?
以上食左五百七台幣,之後就去泡湯喇!因為食客係可以揀私人定公眾,私人就只係一間房仔,既然一場黎到,當然想感受十二度泡露天風呂啦!

一入到去有儲物櫃,要廿蚊台幣,行入去就有一排花灑與及木凳,好似睇日劇既溫泉館裝修一樣;另一邊有一個可以有大衝力花灑打落身上既小池,好正架!中間又有一個超凍水渣姑池,仲有一間Steam Room。


露天風呂池水溫四十幾度,唔算好大,不過我大大話話浸左成粒鐘,太熱坐上黎,凍又浸番落去,將之前兩日行得太多既疲累完全消除。之後仲去俾大力花灑打完,再好勇咁殺落凍水池浸一浸先走。

無錯,係全裸浸,大家都係咁,所以無乜問題。我所知都有人係只黎浸溫泉,二百蚊一位,都唔貴丫。

下次再試另一間,因為經過見到,都好靚呀!

沒有留言:

發佈留言