2022年10月17日星期一

又豪又好食:後街牛扒

重申一次:顏色重要,食物質素更重要。早前跟朋友去灣仔後街牛扒,佢就話有人話佢知好好食,我就食過一次晏,好食,不過果次職員鬧晒交就唔係好好Feel。今次,係要訂檯,因為原來晚市非常之爆。

晚市Menu並唔算平,我亦可以話你地知,我地食到成千蚊一位,不過咪嘩住,睇下我地食左乜先。

我地又點主菜又點前菜又點沙律又點甜品咁樣樣,點過之後,首先出現係兩杯餐前酒,免費:

澳洲2016年Sauvignon,易入喉又清甜,未完播,仲有:
這也是免費,Chef Starter,老人家記性唔好,淨係記得果個係牛仔肉酥皮盒,侍應亦話我地知應該食邊個先,唔好講佢免唔免費,呢兩件,好有水準。
Green Salad同Spanish Bread都係點主菜都有,沙律係Ceasar,清爽,而麵包熱辣辣亦香噴噴,咁加埋以下呢個無得輸既蘑菇湯,實在已經對呢餐有期望喇!
咁旁邊呢個又係乜?人人有份,Chef tasting appetizer,應該係從右食起:無記錯好似牛骨髓,中間就和牛配魚籽醬,最後就最濃味既牛肉丸,係呀,咁食法,都未到主菜。

我地係加左一個cold dish兩個appetizers:Napoli Beef Carpaccio,比起平常意大利beef Carpaccio好食,佢係配上蕃茄粒、橄欖、熟蒜,火箭菜與及油醋汁,當然,牛肉質素高亦非常重要;旁邊呢個係法國有機鵝肝,合格有餘;然後呢個比較值錢:挪威深海野生Scampi刺身,係好好食呀,不過咁樣一隻就要HK$160。
主菜,我點美國Brandt Beef Prime Holstein牛腰扒,三成熟。香港食到呢個質素,HK$460,係好值(呢個價錢包左前面好多野),只係輕輕加上Mustard,蒜粒與海鹽,已經唔知好食到去左邊,的確係肉味油香濃厚;朋友選果個係美國1855 Oyster Blade,都係三成熟,呢款就稀少部位,牛味無咁濃帶甜,我地就鍾意第一款多少少。
甜品係要另點:Tiramisu各樣味道平衡得非常好,唔係太濕潤;至於意大利雪糕配黑醋,原來咁好食真係估你唔到!

今餐食得非常高興,好味又飽肚,絕對係會再去食過。


 

1 則留言: