2022年2月9日星期三

我的2021廿首廣東歌

2021年廣東歌比2020年更多選擇,而我亦繼續聽繼續買繼續聽繼續買(除了唱片還有單曲)。既然如此,當然要紀錄一下,去年我最喜愛我最常聽的廿首廣東歌。

長氣都要講,無公信力,純粹個人去年真係聽得最多又最喜歡,然後發現,咦?乜咁多快歌呀!乜咁多英文歌名呀? 

第一位 It's OK to be sad 衛蘭

曲:Ariel Lai / 衛蘭 / Cousin Fung  詞:黃偉文 編:Ariel Lai@emp 監:Edward Chan / Ariel Lai@emp / Cousin Fung@emp 

我們承認我們不快樂,於是,這一首,其實幫助我們對自己坦白。只有對自己坦白,才可以重新站起來,面對難過,面對不如意,然後抱著希望,走下去。這是一首沒有獲得應有肯定的好歌,那股不刻意的慰藉,很暖很暖。

第二位 罰你 鄭欣宜

曲/監:Goro Wong  詞:陳詠謙 編:Goro Wong/Edward Chiu

第一次聽到已經覺得:嘩正呀,又爽又過癮!再聽歌詞,嘩正呀,今時今日,創作人能夠用作品說話,歌手可以似懂非懂唱個痛快。究竟是治亂世用重典還是未審先判罰完才算呢?先比恭敬再鬥失常。

第三位 Lady Killa Fatboy

曲/編:T-Ma/SeaTravel  詞:T-Rexx 監:T-Ma

去年我覺得最有前途男新人第二位。實不相瞞去年年底才睇晒造星一,記得Ellen對肥仔講:希望你可以入行,做歌手,做明星,跳舞。此歌一出,齋聽已經覺得豐富而且唱得有個人風格,睇埋現唱跳唱,嘩,希望佢有更多跳唱作品,我喪loop之歌其中一首。

第四位 @princejoyce 鄭欣宜

曲:Andreas Oberg / Justin Reinstein / Maria Marcus 詞:林寶 / Jonnic 編:Justin Reinstein 監:蔡德才@人山人海

係呀我幾首快歌喪loop呢首一定有份!去年的欣宜擁有一份前所未有的自在與自信,而這歌正正表達這份感覺。隨心而行I Follow me,唱得過癮聽得更開心,記得果次睇佢現場無dancers一個唱,同樣壓台令全場興奮,功架,已經漸漸成形。

第五位 砂之器 柳應廷

曲/編/監:王雙駿 詞:小克

重生系列第二章,記得第一次聽看著mv,哭了。無仇不成母子,一路聽,很多很多跟媽媽相處的畫面出現,那些不客氣的頂撞更加記得。歌曲近尾段出現twinkle twinkle little star的音樂過門,再想起每個母親抱著孩兒的那一刻,這歌給我的衝擊實在太強。柳應廷既歌,每一首都無令我失望。

第六位 記憶棉 MC張天賦

曲/監:徐浩 詞:林寶 編:徐浩/黃兆銘

一首一擊即中的失戀情歌,旋律易記歌詞到肉,歌不易唱,以新人來說,唱得非常好,而我相信MC過幾年再唱會更加好。喪Loop過好一排,有一種自虐式投入歌中主角慘況的情形,特別那句「尚未夠狠,門外囍帖你共誰遞上」實在繪形繪聲,繼續努力唱,你實在唱得好好。

第七位 Citypop AGA

曲:AGA 詞:林若寧 編:波多野裕介(Yusuke Hatano)  監:舒文@Zoo Music

去年好幾首類似節奏作品,Citypop一出我就愛上,有點懷舊,有點帶我回到日本旅行的感覺,好Chill好Groovy。AGA作品可以好多樣化,呢一款絕對可以唱多D。等住演唱會,飛已買。

第八位 神奇的糊塗魔藥 林家謙

曲/詞/監:林家謙 編:林家謙/雷柏熹

2020年大爆發之後,去年幾首作品都有不一樣的風格,此首極有宮崎駿電影主題曲的歌,能夠讓人遊走於幻想世界,現實可能有點難捱,我們有時可能要糊塗一下,就用這首歌來給自己多一點快樂與希望。

第九位 沙門 陳蕾

曲/詞:陳蕾 編:Mike Orange 監:陳蕾/Mike Orange

唱作能力之強又係估你唔到,呢首,第一次聽已經完全被吸引,你知嘛,市面上能夠唱到呢種迷幻帶宗教風又帶點搖滾既女歌手真係無乜,當年最好狀態既關淑怡可以,然後可能係盧巧音勉強得。呢首當然一定要讚Mike Orange編曲,但陳蕾既詞,高質到不得了。

第十位 原諒的力量 關心妍

曲:吳海文 詞:黃偉文 編:Mike Orange 監:Mike Orange/蔡德才@人山人海

活到這個年紀,若果還未學懂原諒別人等於放過自己將會好痛苦,於是,這歌的出現,噢,不知勾起幾多難受的回憶,然後可能會覺得痛,但很快就明白,放下,才是對自己最好的選擇。喜歡關心妍看破紅塵雲淡風輕的唱,配上最簡單的結他,好好撫慰人心。

第十一位 DWBF 陳卓賢

曲:T-Ma/馮允謙/陳卓賢/Alex Law 詞:鄭敏 編/監:T-Ma

Ian喜歡方大同,於是有一首帶R&B節奏甜蜜情歌都要加入方大同歌曲密碼。唱得好,甜得黎又清新又能夠Lum死人,你直頭一路聽一路諗住佢笑住咁唱,然後令我諗起果句:「d女俾人溝晒啦」。

第十二位 Black Mirror MC $oHo & KidNey

曲:鄧東城/MC $oHo 詞:MC $oHo 編:鄧東城 監:李一丁

丫唔記得幾時第一次聽,洗腦,喪好笑,一聽跟住唱跟住笑,果種食住呢個全城熱話黎整首歌,令我諗起當年軟硬。上年三首我都有買,最遲出呢首,loop得最勁。

第十三位 反對無效 MC張天賦

曲:馮允謙/Cameron Browne 詞:陳詠謙 編:波多野裕介(Yusuke Hatano)  監:舒文@Zoo Music

我第一次聽佢係Chill Club,應該係三個男新人同梁詠琪,然後一聽,嘩呢個把聲咁好聽又唱得咁好。然後聽番佢既歌,呢首R&B實在掌握得好唔錯,而且幾Groovy,當然啦,同Jay Fung合唱英文版係唔及阿Jay好,不過大把前途!

第十四位 留下來的人 C Allstar

:徐沛昕 詞:曰云 編:何秉舜 監:簡

其實對我衝擊更大應該係沒明日的恐懼,不過呢一首,在過去一年多次聽這首歌,然後身邊親朋一個一個離開,一聽到呢首歌就有種心戚戚既感覺!哪日見呢?

第十五位 狂人日記 柳應廷

曲:吳林峰 詞:小克 編/監:王雙駿

第一次聽就覺得,喇,呢d就係香港廣東樂壇要有既歌手喇!唔會Play Safe而會同最相信既班底突破。呢首唔單單係難唱,而係果種狂果種起伏真係要好好處理,近排頒獎禮佢既現場演繹比起錄音版本更好,有種著狂上身而且唱得又穩又癲,令人不寒而慄。

第十六位 Sweet Sweet Christmas Serrini

曲:Serrini/Him Hui @ The Hertz/Nicky Tong 詞:Serrini 編:Him Hui @ The Hertz/Nicky Tong 監:Him Hui @ The Hertz

掛念很多人,捨不得很多人,曲終人散時,只想跟你說一句:而我只想你幸福也自由。

第十七位 你好嗎 方皓玟

曲:徐繼宗 詞:林夕 編:孔奕佳 監:許創基

我們好不好,心照。只是我們還是要互相關心互相鼓勵,然後,這首猶如心靈雞湯的歌,有林夕的詞,給我們點點溫暖。

第十八位 勿念 岑寧兒

曲:陳蕾/岑寧兒 詞:陳詠謙 編:Mike Orange 監:Mike Orange/岑寧兒

分開了,我們用科技連繫著,遙遙無期何時再見,不知道,但還是想知道大家的近況。Yoyo如說書人的唱,將閒話家常的歌詞唱出來,無奈,但窩心。

第十九位 因愛之罪名 馮允謙

曲:馮允謙/王雙駿 詞:雷暐樂/馮允謙 編/監:王雙駿

去年佢將好流行作品俾晒人唱,自己用心製作幾首有故事關連作品。呢首,八十年代懷舊電子,起伏有電影感。只要聽過佢一次現場演繹,肯定愛上。

第二十位 佛系人生 許廷鏗

曲/編:黃兆銘 詞:林夕 監:于逸堯/黃兆銘

這是一首越聽越喜歡的作品,果份豁達與坦然,在某一刻聽住,突然有一種「叮」一聲點醒自己的能力。



沒有留言:

發佈留言