2022年2月16日星期三

選角對了贏了一半:IT狗

播完差不多十日,有無朋友跟我一樣好失落?為免無咁失落,我睇完立即再睇一次,無錯,《IT狗》播出果廿集,我同一班朋友好開心,有時更乖乖坐定定睇直播,然後一邊睇一邊吹。當中有IT界的朋友不斷表示「喂呀男B真係好鬼似我同事」之類之類,追電視劇(仲要身邊好多人一齊追)係一件好爽嘅事。

究竟呢套係咪喜劇咁簡單?唔係,肯定唔係!當中有關追尋夢想係一個題目,有關初創又係一個題目,仲有危機處理啦公關啦甚至有關Teambuilding之類都精準用一兩集有趣介紹,當然仲有最後一集好多好多比金句更有份量嘅對白,又點講得晒呢?不過套劇咁成功,我非常堅信,選角有極極極大原因。

肯定先講男主角葉念信:好多朋友同我一樣,一邊睇,一邊覺得阿信忠直(老實啦直頭係戇9)令人睇得咬牙切齒,然後有人問:喂係咪真係有咁嘅人?有!我地有朋友都話有!呢種人下場有兩種:一係就俾人陷害呃完一次又一次睇唔開,一係就好似佢咁傻人有傻福好人一生平安。阿信除左戇9,最大優點就係呢股正直傻勁,令人信服,而肯定會有人好欣賞同為佢賣命。於是,故事發展角色性格無變,只係佢慢慢會學識用佢嘅堅持去配合伙伴嘅意見,不過性格如此你又好難叫佢行古惑。所以,凌文龍實在演得好好,因為佢係果隻真誠得來唔討厭,外表討好,你試下唔係佢咁樣樣,你會唔會為佢賣命?所以,佢演技好,你一路睇有時嬲佢唔落,亦會為佢難過而心痛。

被Cathy形容為「成條Team可能最正常」嘅蒙玲,應該係幾位主角性格上比較唔難演:係,佢經歷過情傷,但同樣佢都相信信念與理想,只係佢比較入世,而且冷靜分析,同時亦應該係成班人入面最能夠同人溝通果個。由於蒙玲其實係祟拜阿信,其實信念類似,所以佢都唔係好需要朋友,而整個外觀都係宅宅地,有留心嘅朋友會發現佢檯頭擺左一間好似好溫暖房間既微模型,反映其實佢都係一個好溫暖嘅人。陳漢娜演技好,要好型又得,而佢外型的確有果種表面望落拒人千里,所以當佢好激動對阿信(有兩次嘅,阿信戇99俾人鎖左入微笑鎖,另一個大家一定知),果個反差就更明顯喇。

Kenneth擺到明就係以當年眾籌咖啡機騙局兄弟作藍本,所以劇集開初佢果種齋吹水好自信性格係好出,而岑珈其演呢個角色當然無難度。除左同bornhub各人相處之外最多當然係佢大學講書,大家都肯定有遇過無料到嘅Professor,佢將呢種講師嘅衰格抵死演活,當然與大佬重遇希望大佬唔好再錯落去果一集,係感動嘅,呢類戲,唔會難到珈其啦!

講到Kenneth一定要講星之子Tony:少年成名,一路最引以自豪就係呢件事,而佢亦一路囉住呢件事自豪地話俾人知我好勁,在人前撐住自己好自信,面對自己就好質疑。當中最讓人深刻一定係佢以為俾Moby賞識入到去先發現俾人無視與奚落,迫不得已承認自己其實一事無成,再講番成長故事,啊,Lokman真係入型入格,要攪笑抵死又得,真係要演出Tony嘅激動又做到,係嘅,Lokman真係識做戲嘅!

男B可以話係由頭毒到落腳嘅IT人,我人生當中都識過呢類人,而佢地多數都係高手,我電腦有乜事一定問佢地嘅!劇集無乜提男B有乜特別人生遭遇,但佢果種毒男沉迷遊戲世界見到靚女反應成件事非常立體,所以,陳湛文演得唔止好,直頭係讓人難忘!無論與女B鬥咀定係同一邪交手,好笑抵死,與阿信Tribute英雄本色果段戲亦不能不提,好勁架!

女B性格亦好明顯:女權至上,亦係有果種堅持信念就唔會放棄嘅性格(其實成Team人好幾個都係咁)。發生係佢身上嘅事,包括以前幫女同事出頭結果被出賣,又或者俾Shirley過橋抽板,Yoshi係演出到位。你明白嘛?佢身邊對手好多個都好好戲,交到戲又唔難睇,已經非常高分!

Never與Johnny仔係劇入面都係性格好鮮明而負責攪笑,但又不單單攪笑:好似Never「樂觀地悲觀」非常貫徹,果種無自信無表情的確好有喜感,講說話無起伏用一個tone,演得到係會好出位。其實唔好以為好易演,因為此角色只要演得過火就會無左果種真實感,所以,Frankie肯定有花心機去鑽研,從小動作或者同玩具交流等等都令人覺得Never就係咁;Johnny仔就第一刻出場已經回答阿信一句:「上天囉走左我啲乜?」 搵來鄧子超去演,外觀上已經成功令觀眾明白劇集想帶出一個訊息:你係咪同阿信一樣已經對佢stereotype?於是,Johnny仔就算戲不多,佢嘅突然成功發達同樣堅持佢藝術家性格,同時亦有出手去支持阿信,大家絕對唔會唔記得呢個角色,更加一定會愛上披皮!

本來一路睇覺得,點解Stanley演嘅Marcus咁少戲份呢?原來好戲在後頭!就算係咁,劇集都成功舖排呢個角色:麻省仔,有資金有vision去科創,點睇都比起阿信準備更充足。佢本來唔係壞人,佢亦希望初創成功,但結果贏得比賽與資金有投資者都係失敗收場(仲惹上官非),但佢唔介意從頭來過,直至遇到阿Lou,機會來臨,佢更加努力,甚至不擇手段——某程度上佢變得不擇手段因為佢面對阿信面對PayPayDuck,佢覺得唔公平唔忿氣,所以出手更恨更辣。Stanley演得當然好!從最初果種自信麻省仔(你唔鍾意佢應該係你平時唔抵得呢種優材),到後來成為阿Lou跟班,再過埋阿Lou頭,一場又一場戲都話你知,佢唔止有外表,佢演戲仲好Charm!

阿Lou,你以為佢只係阿信死黨搵佢笨去見女網友,然後唔明佢做乜想破世界紀錄廿四小時踩單車發電,原來劇集又有舖排!佢同樣經歷被裁,一個契機成立Loutivation,其實佢只不過係另一個Kenneth阿哥,希望靠吹發達,佢知道自己唔夠料,所以佢睇中阿信嘅PayPayDuck。佢都曾經欺騙自己唔係害阿信,直到最後可能因為發現自己竟然被Marco迫到無定企,再諗起與阿信一直以來所經歷,在最後一刻講真說話(咁嘅侵權訴訟又拍得兒戲左少少但明嘅)。周祉君交足戲,特別係成為Loutivation人生導師之後,果種要呃人要先麻醉自己嘅自信你一定相信。

我又點可以唔提開開呢?好佩服編導捉住部份富三代嘅特質創造開開呢個角色,有朋友話聽到開開叫「爸爸」就想打巴佢,即係好成功啦!開開果種入世未深離晒地真係好正:「全香港最雜就係IFC」「我仲未準備好去真嘅茶餐廳」你點會唔記得?同Never咖啡機前果段戲到依家我都覺得勁好笑!Locker平時係試當真演下把位,但開開呢個角色果種無知天真實在可愛又嬲佢唔落,好成功呀!

寫唔到咁多,最後提提就係:無諗過彭秀慧演嘅Cathy係由頭帶到尾!記得之前《演員。門》佢都提大家其實佢都係演員,相信呢套劇佢過足戲癮喇!朱柏謙演嘅萬鈞,唔駛講,大師級,果種Convicible並唔係是但一個演員可以演到,佢係咪大奸角呢?在商言商未必,所以佢唔需要演出果種大台奸角嘅乞人憎,但科創界大佬演得實在太似太有說服力喇!Jeffrey初次演戲演出學生Jayden,無論同Kenneth攪對抗到佢入PayPayEgg之後都演到果種未入世好天真嘅理想派青年,原來佢係跟彭秀慧學做戲!仲有扮演Shirley嘅陳嘉寶,能夠將呢個好有機心嘅角色演活,令人覺得佢乞人憎但又相信你身邊總有呢d女,絕對係佢嘅代表作!當中好多瞬間變臉面不改容的確演得好準,最後與蒙玲見面果段戲,亦為Shirley呢個角色平反(再次一讚套劇所有人物都寫得好全面立體)!

呢部真係難得精彩嘅好劇,演員真係無得頂,劇情發展又睇得開心又言之有物,你無理由未睇過卦?

唔該一定要拍第二季,一定有得拍落去!


沒有留言:

發佈留言