2021年10月27日星期三

在蘇豪食Meats

久不久跟朋友飯聚,有時就由朋友決定到哪吃,今次朋友隨意找了一家在灣仔的韓燒,我真的沒所謂的。中午時再查一下哪店的位置,怎知一輸入立即彈出xx富臨,我就告知朋友咁咁咁,然後她堅持立即找另一家。

於是,她問老公之後就訂了中環蘇豪的Meats,有Restaurant Week Summer 2021的套餐,於是便第一次光顧這家餐廳。 

 
好耐無得飛,的確蘇豪橫街這類餐廳可以讓你暫時覺得自己飛左。套餐的確好豐富,有幾道Starters同Second Course分享,然後每人選一道主菜,仲有甜品咁:
Starters有三款,無論味道與賣相都非常有水準:
Grilled Ceasar Salad,其實都係Gimmick野:將羅馬生菜輕輕炭烤,上檯仲有左上果班小菜刀,味道係預期果隻,但呃like既。
Beef Carpaccio,佢用左一隻好特別既Nduja Tomato Sauce,係一隻南意大利既辣豬肉醬,再加上burrata Cheese與及芥茉籽,幾好食架播!
Fish Taco,用上梳羅魚,配上綠莎莎醬與及Chipotle mayo sauce,加上青檸汁,清爽開胃。
Second Course: Porchetta,係烤豬腩配上一隻叫Romesco既醬汁,此醬汁來自西班牙加泰隆尼亞,以蕃茄為主再加其他配料,主要用作塗麵包,配上呢個烤豬腩,唔好以為好油膩,絕對唔係,係好香口又有咬口。

主菜選了牛扒就係二人份喇,有圖為證,個扒真係非常Juicy,呢個係Flank Steak,當然medium rare,配上呢個來自阿根廷既青醬Chimichurri,成份係芫西蒜頭牛至欖油與及白醋,減低飽膩感;至於果個Mac Cheese,喂真係令我想起係紐約食扒一定有果隻,Rich and Yummy。烤菜與薯條一定有,食唔晒呀打包呀!
甜品改左我又唔記得係乜,總之都非常之好味啦!

呢間餐廳果晚去都幾旺場,你地研究一下有冇興趣去試喇。

沒有留言:

發佈留言