2021年1月21日星期四

Kiki麵吧幾好食

都唔記得從幾時開始認識Kiki拌麵,之後我試過老媽拌麵,試過曾拌麵,試過賈以食日,麻辣黎講我都係最愛Kiki,份量非常吊癮:又唔可以話唔飽,但食完又好想再食。知道Kiki麵吧在香港落戶,我在台灣都未食過,香港,終於去年十月底食過一次。

當日去K11 Musea睇親愛的房客,遇到親愛的醫生師弟,然後一齊打完Pokemon之後就決定食Kiki麵館。我係喜歡既!

當晚有一個HK$148套餐:有一小食,一主食,一飲品。睇睇我地食乜:

小食有幾款選擇:包括台灣香腸、皮蛋豆腐、麻辣鴨血、醬煮大根、胡麻秋葵與及我選既涼拌燻蹄雲耳。雲耳好食,因為又爽又帶酸辣,燻蹄則一般。

麵食有十款,我真係諗都唔諗就選呢個:蟹黃油拌麵!首先,麵係爽身彈牙,一食就知道真係Kiki麵,你想辣咩?平時跟麵果隻椒麻粉任你落!蟹油蟹黃,你唔好期望係超級質素,但呢個價錢,量足而且夠料,再加埋醋撈黎食,真係無得頂架!

飲品有冬瓜茶或者白桃烏龍,我揀凍白桃烏龍,清甜有茶味!

我地另外點左:椒麻雞,一般啦,雞排尚算嫩滑,不過咁賣相就有少少求其;蒜片台式腸,預期之中的味道,想念台灣。
呢個係師弟好想試既櫻花蝦蟹粉撈腸粉,嗯,並不推介,腸粉有點硬身,唔知係咪叮過。
後面果件伯爵茶戚風蛋糕配黑糖珍珠係一定要食!一定要食!一定要食!清甜,伯爵茶味香濃,蛋糕綿密鬆化,不得了!前面呢個仙草珍珠,你俾我再寫啦:好掛住台灣呀!

總體來說,此店係唔錯既,坐得一般舒服啦,價錢又唔算過份。








沒有留言:

發佈留言