2020年6月8日星期一

吃吃的首爾:酒有別腸

睇得韓劇多,都知道佢地有一隻米酒叫瑪格莉,米白色,酒精含量不高,好順喉。去年出差,有一晚當地同事帶我去一家叫酒有別腸餐廳食晚飯,係一家專賣瑪格莉酒既新式居酒屋。

其實前年都想去,不過客滿,今次終於食過,而幾位同事話我知,女仔飲瑪格莉,好易醉,因為有好多唔同款既果味,唔覺唔覺,咁就出事了。


  

講講呢個瑪格莉:係人地主場我當然等同事發辦啦!除左以上呢支,佢地後來仲有點過芒果味與藍莓味,而幾位韓妹亦發表意見,表示芒果味實在太好飲,女仔好易唔覺唔覺飲多左。
食物,係有趣而好味既!例如呢個韓式肉醬煮年糕配上羊奶芝士,係出奇地配合!送酒,當然一流啦!
 
呢個芝士煎薯餅係必點既!煎得完全唔油膩,而內裡既芝士,有圖有真相啦,真係堅有拉絲架!
麻藥菜包肉,韓國菜常見啦,好有水準!
韓式炸雞又不能不食既!旁邊呢個黑松露薯條都幾好食既,其實近年都好多餐廳有黑松露菜式。

今次四個人又不能食太多(得我一個男),當然,我想有機會去好地道既韓國局酒屋見識下,特別係岩岩睇完山茶花開時。

至於瑪格莉酒,只可以得閒去759買番黎飲,咁,又唔貴既。

沒有留言:

發佈留言