2020年5月10日星期日

最愛的台北:晶華酒店的餐廳

台北的晶華酒店,由於跟我公司的辦公室很近,所以都在那邊吃過幾頓飯。偏偏,我知道他們的自助餐也很讚,但我又沒有吃過。

這次想介紹他們兩家餐廳,都是日本菜,都跟和牛有關。先來介紹,在B3的三燔本家。

那次是同事請我到那邊吃壽喜燒,好像是一個海陸空套餐,由於是去年十月的事,我真的忘記了價錢,但好吃的,都想介紹給你們:
 
前菜是紫蘇梅香涼蕃茄,酒店製作,絕對有水準而且鮮甜開胃;然後有時令刺身,這次吃到的就有三文角及油甘魚等等,肥美,擺盤有氣勢,二人份咋播!
 
炸軟殼蟹配蟹黃,擺盤靚而且好精緻好食,另外每人有一份炭烤時令鮮魚,有冇人話我知,呢條係乜魚?我淨係記得我係食晒既。
 

 
好喇,重點來到,我記得有三款肉:美國頂級無骨牛小排,台灣嘉義雪花豬肉與及美國頂級Rib eye,就算任你點,就算幾好食,你無可能點得多,因為前面陣容都咁鼎盛!
甜品,都係打孖上,抹茶雪糕配紅豆,黑糖豆腐奶凍,又點會唔好食呀!

另一次,在酒店地下的Azie Grand Cafe,遇上台北美饌x東京飄香期間限定,咁我食左乜?
呢個四格食物,其實有日式四味同台式四味,當日只有台式四味,從左上角順時鐘:醬漬九孔鮑、金沙蝦球佐南瓜、嫩煎蝦釀香菇、桂花蜜漬芋頭。好食,當然好食,不過無論係台式四格定係日式四格,都有以下呢個:
 
台北晶華冠軍和牛牛肉麵,選用來自日本和牛,先呷一啖湯,我忍唔住嘩一聲,呢個清燉牛肉湯味道濃厚到不得了!和牛半生熟,入口即化,配上粗身麵條,杏鮑菇等等,呢個牛肉麵,一!定!要!再!食!

以上套餐NTD880,睇番餐牌,原來平時一碗冠軍清燉牛肉麵,牛肉仲要只係澳洲貨,都要NTD500,嘩,我今次真係賺左喇!

沒有留言:

發佈留言