2020年1月5日星期日

中環至愛居酒屋:魚治

當我還是中環人的日子,有一次被同事帶來位於M88七樓的魚治。又有咁岩第一次去之前睇左本過期雜誌介紹,此店乃東京著名居酒屋主打爐端燒,在香港開設第一間海外分店。

午市吃過晚市也吃過,午市是家庭式勁大件夾抵食的套餐,晚市有好多好多好多好多款清酒仲有好多小食供應。我以為我一直有介紹過,原來未,咁今晚回味一下,再約朋友去聚聚。

午市餐牌如下:

我就一定會問問店員今日日替定食係乜,HK$168,每次去都有少少唔同。
第一次食到呢個薑汁豚肉定食,你見到喇,陣容之鼎盛真係唔講得笑,除左主食加一大碗飯,仲有唔係hea全既味噌湯,釀明太子魚餅,蛋卷,牛蒡漬,茶碗蒸與及非常精緻和果子!樣樣都好食,都係自家製,女士們睇怕兩個人叫一Set就差唔多。

另外兩次既日替定食,見到喇,都係咁勁,仲有原條烤魚(雖然我麻麻),真係唔講得少地抵食又好食。
呢個叫吉列五日市一口豚定食,朋友點既,我食過一件炸豚,炸漿多少少之外係好好食既,重點係,HK$108咋。

好喇,黎度晚市,佢係有八點前買一送一既。咁果次我地五個同事飲飽食醉,想知佢夜晚有乜食,可以黎呢度睇睇餐牌。未講食,先講檯面上調味料:
每款都有清楚解釋:邊款食肉邊款食炸物邊款食海鮮比較適合,好細心亦專業。
左邊,明太子,因為此店用炭火食爐端燒,所以好香口;右邊從上順時針:厚切牛舌燒,係要立即Encore既!烤蓮藕配松露鹽,未食過,好特別;烤魷魚鬚,無得頂,送酒一流!
漬物盛合,魚治既漬物係好好味,的確有日本家的感覺,所以此店非常多日本客人;厚揚豆腐,喂真係唔講得笑地好食,外脆內滑,所以又有Encore既!
其實唔止食咁少既不過就高興起黎無影晒嘛:純和雞雞翼,結果點左兩三份,又係因為好食:另一邊,炙燒味噌刺身他他,用紫菜包住炙燒既吞拿魚他他再加蛋汁,點會唔好食!


咁大火攪乜?好似每晚都有,邀請食客近距離目擊用稻草烤鰹魚,然後在座都有份食,一人一片咁,喂,好好食架播!煙燻味香到不得了!

據知佢地依家仲有Brunch任食,望過餐牌都非常吸引,唔得,要約人去試下先。

沒有留言:

發佈留言