2018年6月25日星期一

太古城首選:Sensory Zero

久不久我都會到太古城吃午餐,因為不少舊同事舊同行都在那邊,若果時間許可我從中環過去不算很遠,回中環只要乘720巴士比起搭地鐵更快。不過太古城有什麼好吃呢?

不是沒有,只是有些太貴,以前至愛的大食代沒有了,在另一邊的food court都是很貴,早陣子吃過在誠品內的Sensory Zero感味宮匠,吃過兩次也很喜歡,而且好像好些東西都未試過,希望之後會試試。

Sensory Zero不算特別便宜,但食物質素是值得的,而且咖啡及茶很多花款,味道很高質。

 
午餐選擇很多,就算同行有茹素的朋友一樣有幾款選擇。我先介紹朋友吃的鰻魚飯:
 
我係有食過少少既:鰻魚好肥美,而且烤得剛剛好,調味剛剛好,醬汁配上飯好得,我可以話呢個鰻魚飯比起好多香港餐廳都要好。
我連續兩次都不作他選:海膽蟹肉忌廉扁意大利麵!海膽唔少,而且鮮甜,蟹肉亦唔少,配上巴馬芝士及雜菌,意大利麵al dente,份量適中(因為再多就好膩食唔晒),creamy又香口,極得!另加三十蚊,有呢個沙律,加上南瓜湯,原汁原味,好出色!
飲品除左基本之外,係可以係餐牌上選其他再補差價。朋友呢杯係Signature Iced Orange Tea,佢就話好好飲喇;我呢杯仲有趣:Tea Champagne Rose Oolong,其實係有氣玫瑰烏龍茶,完全無酒精,好好飲,無添加糖份!

此店有另一值得讚既地方:就算我一個人去等兩人檯,佢都唔駛我齊人就俾我入喇。另外,據知用一個叫Storellet既app,係有著數既,著數係乜我唔記得左,好似有折咁樣樣啦。

下次太古城食晏你可能會遇到我,因為我仲有好多食物未試,例如佢地既all day breakfast。

沒有留言:

發佈留言