2018年6月20日星期三

餐廳的電視

你對於餐廳酒樓有電視有什麼意見?其實現今香港人,望手機多過其他東西,於是,餐廳酒樓開電視,目的是讓大家用餐時有些東西看看,又或者晚飯聚會時無野傾,目光有投射的地方。不過絕對承認的是,就算是這樣,電視一直開著,相關資訊就會自動波地帶給望著的食客。

大膽估計,香港九成半餐廳的電視,不是無線都是無線新聞台。曾經見過有食店開著Now或有線的新聞,但非常少。大家都深知肚明,無線新聞多睇無益,一直在想,其實其他電視台(例如ViuTV),有沒有試過或者計劃以推廣方式利誘餐廳酒樓播他們而不是大台呢?慣性收視難改,人的惰性亦一樣,適逢世界盃無線無得播,有網民發起主動要求餐廳食肆轉台的行動。

需知道一般食肆開電視的目的已經不是留客,而食肆有電視睇亦不同於酒吧/卡啦OK講到明會播那幾場球賽,所以作為食客,你可以提出要求,食肆亦有權拒絕。當亞視仍在生(我知家陣復活左但身份唔同嘛),我曾經去過一些較大的茶餐廳,兩部電視唔同位置唔同方向,一邊播無線一邊播亞視。

至於酒樓或者大型食肆,有很多部電視,有時想看什麼台我都會開聲問,除非食肆是所有電視機從一個天線位出(家陣都好少會咁),否則食肆多數都會幫忙轉台的。

最近有網民表示,在父親節晚餐時,酒樓有很多部電視都播著大台。由於那時ViuTV正直播世界盃,他便問部長可不可以轉台。他問了兩個,都是答「沒有ViuTV,無得轉台,個電視係咁架喇。」

事主覺得不能接受這個答覆,於是找經理問清楚,結果經理將餐廳內部份電視台轉到ViuTV,然後現場有食客拍掌表示鼓勵。

事主寫這件事的目的,是希望大家要懂得表達意見與訴求,並且不要逆來順受接受不合理的解釋。這件可能是小事,但從小事開始,我們就應該有這態度。

當然對於此事有人持反對意見:

「開住播波食客唔走仲得了既。」「侍應仲要招呼埋你轉台咪好唔得閒。」「食飯就食飯啦睇電視點解唔番屋企。叫到人轉台有幾叻?」

然後有人講到「咁我好鍾意睇TVB做乜要轉台呀?」非常有趣,之前又話食飯唔應該睇電視,跟住講到人地睇開轉台就唔岩。

正如我之前提及,餐廳轉唔轉有絕對決定,若果經理跟事主話:「老細話唔轉得台」我諗事主亦無辦法更吹佢唔漲(ViuTV同myTV Super都可以免費電話睇直播),只是,提出要求,被耍,然後經理轉台,仲唔止轉一部電視,所為何事呢?

其實一眾拍手叫好的食客,可能有人問過同樣被部長耍,然後就算數。

記得阿爸阿媽都算舊一輩的人,他們以前對於我要在餐廳食肆反映意見時,時常都會話:「算啦,多一事不如少一事。」不過本人就唔多聽話,唔會大吵大鬧,但要講的要跟進的一定會做。久而久之,他們見我是有分吋知道如何合情合理地行駛食客的權益,他們都沒有再叫我多一事不如少一事,所以,找數埋單,往往又俾我搵到茶樓出蠱惑計多錢,就是因為我這種性格。

我絕對不覺得事主提出轉台有什麼問題,遇到部長們如此不專業的解釋再去問也沒有什麼問題。只是現今社會總有一班人,覺得「多一事不如少一事」,慣性喪失個人權益與表達意見的權利。

慣了被給予什麼就接受了,無乜所謂啦是但啦。

其實如此「無乜所謂」,人家要求轉台,你都無乜所謂的,電視你都唔睇既。特別是大型食肆的電視,通常都muted有畫無聲,電視開住都係隨便望一望,有幾多人會專心睇?既然如此,事主又不是要求所有電視不播CCTVB,經理再做多一部轉多幾部電視,咁事主做錯乜野?

會唔會經理都厚多士呢?駛唔駛小九埋經理?

若果茶樓想晚市生意好,講到明直播邊場邊場世界盃,再限定用餐時間,一樣大把人去食。

侍應轉個台只係用佢好少時間,我又唔知會有幾咁唔得閒。

如此推介食飯唔應該睇電視應該多d同家人傾計既,我好想知佢地同家人食飯有冇嚴禁家人開手機與及望電視,定係,好耐無同家人食飯。

我還是建議大家,在你們還可以voice out的情況與機會的時候,盡量禮貌地表達意見與要求。也請不要教導你們的下一代,唔好多事,唔好多咀。強出頭可能有危險無著數(所以是要點技巧的),但慣性收口是非常不好的習慣,一陣連「大聲叫唔好」都因為你教佢既,到時真係唔知怨邊個好了。

沒有留言:

發佈留言