2018年6月4日星期一

很久沒聚在蓮香樓

我都不知寫過幾次蓮香樓,是中環威靈頓街的老店蓮香樓,很喜歡跟一大班朋友去,可以吃很多,可以試很多地道的菜式。的確又有好一段時間沒有去過,適逢有中學同學多年沒回港,然後一呼百應十多名同學有空一起吃飯,於是想來想去就提議去蓮香樓,那位同學表示,上次(好幾年前)回來也在蓮香樓吃過。

晚市吃蓮香樓有些地方要注意的:有些東西是要預訂的(例如冬瓜盎八寶鴨,馬拉糕,西米焗布甸),人家是不收加一的(所以要醒目自己俾貼士),然後就可以一班人開開心心食番餐!

當晚係盡興而歸既,不過估都估唔到:
 
滿心歡喜賣相又正既冬瓜盅竟然有酸味!當然立即換走啦!
 
燒腩仔好食,鹵水豬肚更好食,好食到最後再Encore!
八寶鴨,坦白講幾年前仲好食,不過依家都唔錯!
陳皮牛肉餅係必點既,最好就送白飯!
 
我地就叫左福建炒飯與及揚州炒飯,無得彈架,特別係揚州炒飯!
 
無冬瓜盅,我地另點海皇魚肚羹囉,冬瓜盅下次都會再食!
  
炸蟹鉗我地都訂定先既,太好食,鬼咁大粒,有人要Encore咁我地就成全佢啦!
霸王雞都係訂既,好開心有海蜇跟,雞本身好夠味唔駛蔥油加料!
  
西檸雞,椒鹽鮮魷與椒鹽鱔,喂無得輸架播,特別係鮮魷!
 
魚香茄子煲與琵琶豆腐,樣樣都好食,冬瓜盅既失望又唔記得左囉。
 
有菜既有菜既!蒜蓉芥菜膽與及蝦醬鮮魷炒通菜!

到最後喇,引來其他食客走黎影相既有以下兩樣:
 
首先係個枕頭咁大既馬拉糕!一出現隔離班阿姨走黎問可唔可以影相!我地每人又食仲有同學可以打包一件番屋企,大滿足!
西米焗布甸,保持水準,童年回憶番晒黎!

好,以上咁多,加埋好多好多好多支啤酒,十一個人都唔駛三千八,係非常之抵食而且又開心,趁蓮香樓未被業主迫走,食得就好食喇!

沒有留言:

發佈留言