2017年9月26日星期二

台北食極都有:紅九九個人麻辣鍋

工作需要工作需要工作需要,所以急急又走轉台北,急到住開的酒店沒有Corporate Rate,決定去住心頭好又不太貴的喜瑞(結果住最貴果隻房都平過所有Corporate Rate)。

我明白,住邊,你無興趣知,上星期在Blog Facebook的朋友們,應該被我又食呢樣又食果樣(最重要又有新餐廳介紹)而覺得「呢條友係咪真係咁愛台北」,唔知,我唔識答你,因為好慚愧,仲係台北。

又非常有趣地此次出差剛好表弟又同時段在台北出差,於是,一個人食多左選擇。我與他雖不是住同一酒店,但來去程都差不多時候,所以,當前一晚吹水期間得知這個天大喜訊,我就立即訂第一日午餐一齊食。由於午餐要有兩點半後,好多餐廳都已經休息直到晚市,不過我的努力找到一家一直沒有去吃過的:紅九九個人麻辣鍋。

到達才知,店不大,果真是一人一鍋每人面前有電爐,而其麻辣湯以二十種漢方本草及四川特級青花椒長時間熬煮而成,重香麻不重辣,那麼愛麻辣的我,當然選了一半麻辣,一半黃金養身湯:
單人餐玩法如下:選肉類,最貴最靚果隻的話(無骨牛小排或者Ribeye),加埋其他連湯底NT$720,有乜野食呢?
頂層可以揀呢個或者菇,中間除左滷水類之外可以選海鮮拼盤或者手作拼盤(即係丸呀餃果類),仲有拉麵/白飯/王子麵/冬粉,最後仲有甜品。
至於調味料,佢整埋俾你:有一隻係FOR唔辣湯底,另一隻好多蒜花就FOR麻辣,的確真係要信佢,麻辣果邊,越煮,越好味,係完全唔駛加任何醬料咁好味,俾個例子:平時我對於鴨血真係一般,紅九九果隻鴨血,煮係麻辣湯好耐,非常入味,我食唔停口!下面呢兜呢就係我想加辣加麻,加完更加爽歪歪,重點係,麻辣湯,真係可以飲,仲好好飲。
紅九九蝦滑與墨魚滑又係不能不吃,高質足料,絕非魚漿!不過數到正,一定係肉!單人套餐已經試到肉有幾好食,我地兩條友出公數當然繼續食,就單點一盤牛小排,NT$640:
油花靚,而且牛味濃,一吃就知好野,呢個價錢,香港要咁大盤,至少兩百五三百(港紙)啦!圖下有半碗一定要介紹:記住,黎呢度,一定揀佢個北方手拉麵,超好食又彈牙,就算額外叫多碗黎淥,只係NT$30咋!
唔記得影,酸梅湯自家炮製一定要飲,而跟餐甜品,有呢個檸檬愛玉寒天,又或者仙草,好唔錯架!

我就真係對佢個麻辣湯念念不忘,下次一人出差,都要再去食,因為實在對於一個人食,呢個火鍋非常高質又抵玩!記住,訂檯啦,面書都有Link,不過要填個台灣電話咁解之嘛。

沒有留言:

發佈留言