2014年11月19日星期三

點心靚:周記茶餐廳

由於地鐵迫近,西區除左樓越來越貴,餐廳越來越豪,亦多左不同餐廳出現。老老實實,住附近唔一定會試過,有部份餐廳價錢,實在同我食開既有一段距離。

近來發現水街有一間叫周記點心茶餐廳,某周日與朋友食late lunch,行過,見賣點心,兩個人可以叫點心食又幾唔錯,於是幫襯,感覺非常良好。


實在不太清楚此店來頭,但佢唔做夜市,而主力賣點心,價錢亦係分大中小點果隻,合理街坊價錢。
星期日下午三點幾,坐爆咁滯,好旺場,而且腸粉無晒,唔記得邊樣又賣晒咁,下次要黎試下早茶!
梅菜肉餅蒸飯,好舊式酒樓feel,食落原汁原味無味精,肉餅有料到有咬口,好有好感!
呢個綿花雞like爆!有相你睇,樣樣都四四正正,雞滑有鮮雞味,魚肚爽口入味,無得頂呀!

鮮蝦春卷,即叫即炸,脆口唔在講,你見啦,入面真係好多蝦膠,真係蝦膠唔係講笑!點一點沙律醬,正呀!不過更正既,係呢個:

懷舊蝦多士!首先都係即叫即製,滿滿芝麻非常香口,而且煎得香而唔油膩,內層蝦膠一樣出色,剛剛好,成件事好滿足呀!

四個點心,有茶你飲唔收茶錢,九十幾蚊,食得好開心好有質素!下次要早少少叫埋屋企人去食先!

沒有留言:

發佈留言