2014年6月18日星期三

殘廁Gathering

新工的確比較忙,不過昨日忙到嘔抖抖氣上上面書,見一朋友貼出一條短片,還在懷疑是否真的。你知啦,家陣面書迫你睇無聲片段嘛,那我就望了一會。

是一名七線女藝人疑似跟一名男性在國金拍拖,睇戲食飯飲野越痴越埋,最後一齊佔領殘廁,但原來黃雀在後,記者偷聽佔領過程之後就將殘廁重重包圍,捉個正著:你依家唔係事必要你講,不過你所講既報紙同網係一定見到既!


由於無聲,畫面拍到該名七線的反應又好似唔係好交到戲,反而男主角就似似地被捉個正著,所以,的確有懷疑這段片的真偽。

你知啦,家陣網上既野,好多時都係呃like呃鬧呃關注,如Andy Warhol話齋,每個人都有十五分鐘當紅的機會,特別係七線之類既,可能,或者啦。

咁,之後上晒報啦,樂小姐都話不可饒恕喇,咁即係真啦!於是該報紙網站今日再放
足本上網,另有報導指,男主角月入十萬住獨立屋上市公司董事,非常有米。

一直都覺得,女仔呢,就算幾愛幾愛都好,千祈千祈唔好接受猴禽的男性好想好想好想的要求,即例如,巴士上XXX,戲院入面深入探討,又或者汽車上搖擺之類。當然,隨便應承男性進一步要求從來都並非正確啦。

不過,成年人,又或者,女方計過度過,除情到濃時唔等得欲拒還迎之外,怕放走金礦都可能是原因之一。於是,佢想,無諗咁多,然後出事。

那話長唔長的三十分鐘,除了有纏綿的聲效之外,其他對話才是有趣的重點:同得你入去,展開前哨戰,突然又問「我地係朋友做呢樣唔係幾好」「錫都好大件事」嗯,女人是這樣的嗎?

佔領殘廁gathering傾計都可算一絕,不過傾完之後就由前哨戰進入正式賽事,並不太清楚賽事完結與否,突然女主角又怕有人拍門不如番屋企,嗯,莫非真係酒精害人?定係戰事令人清醒,突然想起呢度唔係佢屋企廁所而係高貴的國金殘廁呢?

不過數到好笑,都不及男方為求完成賽事之大道理:我呢個月呢年都未錫過女仔,你果d朋友還你果d朋友,嗯,在下實在非常佩服在門外包圍既戰地記者忍到笑。

即咁,男主角咁有境,若果真係視你為女友,大家要呵呵一番,都應該立即愛回家啦,下話?如今只係安排你係連瓜佛附近辟靜殘廁,閣下呢個女朋友既地方如何,可想而知啦可?

事情已經發生,這個Gathering又確實唔著,霸住殘廁囉最錯就係!咁,佢出黎道歉,話自己一時鬆懈云云。嗯,你既鬆懈實在可圈可點,呢舖應該人財兩失無線又唔番得,所以呢,幾時都話,公眾場合,大家一定一定一定要檢點呀,就算你唔係藝人名人,大家都鍾意拍拍拍,話唔埋,下次就到你架喇!

沒有留言:

發佈留言