2014年6月25日星期三

寶記別傳:西歌推介之王馨平

王馨平,當年寶記玉女歌手之一,由甄妮姐姐一手帶入行仲做過佢經理人。Linda當年出道其實年紀都唔小,報帛稱廿五而被質疑,不過對於佢當年唱廣東歌,一直都覺得怪怪地。

台灣出生,國語先係母語,所以國語歌可以唱得好溫婉,但廣東歌則時常有逐粒字唱出黎與及唱得好堀,加上當年寶記玉女歌手方程式快歌,佢唱過既好幾首主打歌,都實在幾西:


首推,一定係呢首,當年主打聽到真係跌落地既舞林大會:你再坐坐坐坐小姐變師奶/Light up your life你只要起舞有笑就buy/今天婦解共友伴跳到上街。呢首A-Go-Go,以佢獨特咬字堀到爆既唱法,真係聽來別有一番風味:
當年唔知係咪寶記覺得佢真係可以走快歌路線,另一首主手打瀟灑女人,無咁西,不過音樂有音樂佢有佢唱,又真係佢其中一個特色:
仲有呢首,當年落K唔知邊個咁好推介,笑到我噴檸茶:
唯一欣賞就係當年既李若彤同依家,無乜變喎!

有一首叫Keep Fit 舞,改編自Olivia Newton John既名曲
Physical,整番段歌詞大家跟住唱:
「年青的小姐發射健美動態,青春的心多愉快;清風吹腰姿四處擺,每個動作也High;燃燒起青春之火新的狀態,彎腰伸腿開始漸快;身體感快樂會了解,會令你好High;Baby Physcial Physcial,你要每天起身早,朝早一隻Keep Fit舞」
鄭多燕都要行埋一邊,多謝向雪懷先生既佳作。

不過要公平少少講,CY Kong幫佢做既快歌又可以架播,識得幫佢tune個vocal,所以,真係幕後既問題。

另一首Side Cut,讓大家見識一下李敏小姐填詞既功力:呢首叫Sexy Ghost,好似連Chorus放呢兩個字都唔係好岩音播:
最後呢首,唔算西歌,點解會貼出黎呢?話說我兩位讀緊幼稚園既小公主,最近成日唱呢首歌,原來,學校教播。即係呢首1996年既作品Hit到家陣,大家可能聽過你地仔女唱架:
咁,美少女戰士貼過,唔貼喇。下期,點都輪到哭泣瑪利啦可。

沒有留言:

發佈留言