2014年1月30日星期四

寶記別傳:西歌推介之陳慧嫻

年近歲晚,我相信唔少朋友未必鍾意出街迫!既然係咁,今晚就送上慧嫻姐既西歌推介!其實慧嫻姐與寶記合作多年,未講西歌之前,慧嫻姐多年來唱片封套勇於嘗試,都出現過不少好爆但反應欠奉之形象,特別係於跳舞街掃街茂造型之後,紮起個髻既品姨Look大唱變變變,到後來學成歸來正常左幾張唱片,突然配合唱片名稱《問題女人》整個紅色假髮,當然不得不提扮麥叔叔果個Look啦!

好,入正題,慧嫻姐派台作品當中,都已經有好幾隻西歌,咁不如先由大家熟少少既開始啦!


此乃本人聽到家陣都覺得西到爆既派台歌,無錯,又係出自十六嘩佬既林敏驄先生,地球大追蹤
我一直懷疑呢首歌既姊妹作就係作俾玉女敏既另一西歌,下集先講。但呢隻,歌詞西爆,而慧嫻姐每次演唱會都唱,真係,唔知講乜好。
又係驄哥!呢首問題女人真係當年一聽我已經頭痕:「飄呀飄呀飄,這方格的褲管,也裝滿」,當然,仲要配合迷幻唱腔與及佢呢個好似有精神病既mv啦!
鏡頭一轉,黎隻超舊歌:花店大碟內呢首叫監視眼睛,我相信係當年林珊珊連鎖反應系列既朋友,填詞果位叫卡龍,而呢隻歌最重要係個beat好難catch,所以如呢類歌詞『一班反斗星扮正經,個個着上了豹 Mink,天真都收工像天氣未變清,個個變作北斗星』你可想而知,填詞,係可以幾是很但。
卡龍先生貫徹地西,呢首無聊的警告的確係佢個人心聲:「求其做人可算數,不必傷透大腦,平時做埋d小報告,終於躍升元老」都唔知話佢勵志定係乜,聽完,會唔會講粗口呢?

又黎番隻派台歌丫!呢首不住怨婦街其實可以架,不過我又忍唔住想分享呢個mv:佢既舞姿,實在係一絕!
又有一首超舊歌,歌名好普通:熱愛,係一首好是是但但既快歌,聽下,留意歌詞,就會明我點解揀佢俾大家嘆:

去到好後期,轉左去新藝寶。其實愛戀二千小時好好聽,點知第二隻碟無論形象與歌曲都出事,當中呢首出自林夕手筆佢扮少女唱既想算命,實在有少少Over左。

試聽:
http://www.tudou.com/programs/view/t64XzB8V6Q4/
最後,送番兩首經典MV俾大家,特別係未認識當年慧嫻姐既朋友,呢兩隻,你一定要睇!


當年寶記無歌手拍果d 啦啦OK都好好笑架!
在此希望慧嫻姐新一年復出帶番多D好歌俾我地啦!

沒有留言:

發佈留言