2024年3月3日星期日

吃在胡志明

有少少對唔住大家,因為忙,少寫好多,好多想寫,忙到唔記得點落筆。咁若果要快靚正有貨出而又滿足到大家,應該係寫食。

最近公幹到新加坡及越南,其實今次新加坡都有好野介紹,多得同事帶我食未食過嘅。不過,又好似寫越南胡志明市開心少少。雖然,時間緊迫,亦無乜預備搵有乜餐廳好食。下塌Park Hyatt,一間好正性價比極高嘅酒店,而酒店同事非常幫忙,第一晚自己出去搵食,想食河粉,佢地就介紹一間本地人會去嘅,因為我話俾遊客果d,唔駛架喇。

餐廳叫PHO Thin by Sol, 第二次去先知有兩層(因為有日當地同事又帶我同我老細去,我話絕對無問題),我見到佢有火鍋,又有D應該俾識摸黎嘅遊客嘅Gimmick野,石鍋河粉,我就點返最基本嘅。當地同事話,佢地屬於北越口味,所以少味精較清淡而且配油炸鬼:
呢個係生牛肉河,咁你都見,唔係一大片果隻肥牛,而係生牛𦟌,有牛味,唔夠嫩。不過個湯底真係無得輸,清甜,滿滿嘅蔥,任落嘅青檸汁同辣椒,仲有辣椒醬同醋漬蒜頭,真係太太太好食!你又可以再加料架播,除左我點油炸鬼同埋多一份生牛,我點左煙燻牛舌,湯底又唔同架播!

另外椰水一定要點,平平平平平又多水清甜,左手邊果碟係牛肉粉卷,同樣好好食!

第二次坐樓上,一樣舒服,今次當地同事點左右上角果個,好有趣架播,好似炸飯糰配炒牛肉,個味道又夾架播!呢間真係無得輸,我發現佢係Grab Food都可以點,你地可以試下。

其實,我酒店早餐都有即點即叫牛河:
咁高級酒店,肯定靚嘢,個湯極掂呀!

最後一晚,當地同事介紹我同老細去一間叫SH Garden嘅本地餐廳,上樓嘅,餐廳位置剛好係街角,所以坐近窗邊又好風又好view。我地當晚去到,發現唔少日本人光顧,而餐廳有樂手表演,整體價錢唔貴!
呢度點鮮榨果汁,係可以揀走冰,咁佢收貴你少少。我呢杯西瓜汁,係悶熱天氣之下,非常爽歪歪!

左手邊開始係大樹菠蘿沙律,呢個真係非常驚喜,因為佢將大樹菠蘿肉拆細,撈入魚菘與及其他材料,齋食又或者配上脆片一樣好味!然後係春卷,出色嘅本地餐應,係炸物都無乜油唔肥膩!同樣因為老細要求點左個炸豆腐,香港就喪落蒜椒好惹味,佢地反而係落炸薑蒜,你仲食到豆腐嘅原味。至於側邊嘅烤豬頸肉,佢配上青瓜與蕃茄片解膩。
越南菜點嘅酸湯,同泰國菜嘅濃又搶好唔同,佢地係剛剛好,好似呢個大蝦蔬菜酸湯,好多蔬菜,係飲得舒服開胃;旁邊嘅牛肉炒飯,味淡,但絕不油膩。
我最後同呢個椰青甜品作結:椰青入面放杏仁豆腐同蒟蒻,喂實在太完美喇!

仲有一篇,介紹一間唔係本地人都摸唔到上去嘅靚餐廳。



沒有留言:

發佈留言