2023年2月4日星期六

實事分享

好耐無見,想同大家分享一件柒事,係,好柒。

話說最近好忙,星期五WFH,係屋企一不小心,手機鏡頭方向地跌。攞起,sit,鏡頭爆玻璃。丫唔知典解,影相又無乜事,但又𠝹手,不能不整。於是,約咗今日落Apple整。

天才吧員工見到,問:「先生,有冇保護貼呀?好多時都係爆保護貼架咋」我極之肯定答佢:「無呀」「咁你,有冇Joined Apple Care?」無呀頂,「咁,會好貴。」

「係咪逐個換定係點?」「唔係呀先生,成組鏡頭連住底板,所以要換埋底板,要三千八百幾蚊。」當時心已經講晒粗口,冷靜問:「我想問Apple Gift Card可以用嚟找數架可?」嗯,呢筆,係trade in舊機得來果千八。「可以用,你攞機果陣扣就可以。」

無錯喇,更大打擊係:因為要換底板,所以,要Reset部機!雖然我已經Backup,但我諗起又要逐關打大佬Set過e-banking,心很累。

大局已定,等三粒鐘有機攞。然後呢三粒鐘,食下野,遊下電車河用另一部機捉下Pokemon,期間同咗一兩個朋友講起呢件慘事,唉,好肉痛。

早十五分鐘再到Apple,有位員工叫我名。「我想問,部機reset咗,陣間可以點樣用apple gift card呀?」

「先生你今次唔駛俾錢播!」「吓?」

「係呀,師父check過,其實你有保護貼(!!!),只係爆咗,所以唔駛換嘢。部機都唔駛Reset。」當呢位師兄幫我開機果陣,「噢,之前reset左。」

由於唔駛俾接近四千,雖然,我有兩秒埋怨之前個天才吧妹妹太信我,覺得我堅係爆cam,但因為慳返好多,所以,我已經放下。

隨之而來,同上次換新機一樣,我攪掂所有e-banking乜乜乜,除左,人生銀行。

至於Apple Care,真係好很貴,算吧啦。

沒有留言:

發佈留言