2021年11月16日星期二

小盆栽

四十幾歲,算是活得還可以,還是不停提醒自己千萬不要成為老屎忽,同時記得活到老學到老。當然不能夠任何時候都做到,但有時在事發之後,可以獲得反思都非常重要。

這次的分享是:大約年多前,管理員問我:「唔好意思呀,唔知你冷氣有無吹向天花呢?樓上住客話地下凍到出晒水喎。」我立即回家檢查,「無喎!」管理員跟我說:「係囉都無理由咁架可,我同返樓上住客講。」

以為事情告一段落,點知,一年後,管理員又告訴我,樓上住客又有同一投訴。今次我答得更快:「上年問咗啦,無播!」返到屋企,我決定打電話再俾多個Option管理員:「不如咁丫,佢地下有濕,打俾你哋,你哋上我屋企望下再同佢講番囉!」

於是乎,我無收到任何消息,我以為已經解決,直到有一日返到屋企,門口有一小盆栽,另外有張便條,內容原文照錄:

Thank you for taking care of the air conditioning situation! This is a small token of appreciation.  Please accept it!

那一刻,我呆咗幾秒:攞返上樓上,又好似好小家;收咗,又好似證實係我錯。

我諗唔通,接收咗佢,養到依家。

事後我想想,喂,真係學到野!

雖則我有聽講樓上住客係教育界,呢個放盆花貼張便條嘅做法認真要學!我就當佢真係解決問題,無論關唔關我事,佢出呢一招,大方得體友善,你唔收囉返上去又整張便條的話,即係同佢交惡啦,我又唔想咁!

於是,呢個無得輸嘅處理手法,我每日淋花都提醒自己,要學識呀!

其實年紀漸長,非常明白一件事,並唔一定要為意氣之爭而開炮,若果道理在我這邊,請用最無情緒最對事不對人嘅方式去回覆。而且就算道理在我手,其實都唔一定要贏到盡,有時留一線,擺出一副表面雙贏的局面,大方得體,對方或者會感激你,當然亦有可能吹你唔漲。

究竟到實戰時能夠用上多少絕對因人而異,不過請記住,少一個敵人總是好的,仲要佢係你鄰居。

沒有留言:

發佈留言