2021年5月11日星期二

出色的午餐:仙后餐廳

張敬軒開的法國餐廳仙后早已久仰大名,亦見過朋友吃得開懷大讚,不過我亦知道價錢都非常之可觀。最近,跟舊老細聚聚,第一次光顧仙后,是他們的午市。

我通常到這級數的餐廳前都會到其官網看看餐牌,這次也不例外。我是先到達的,餐廳外的裝修儼如法國的小店,好耐無得飛的我和你,的確可以當自己身在外地。

 

餐廳裝修是果然落本與花心思,難怪有朋友說,未有武肺前,晚市有人唱歌,好情調到不得了。

 
餐單就係檯頭份報紙,我有留意上面真係有日期,即係日日都有一份新,好認真。咁講咁多,講下食物。麵包一出現,先聞到香味,熱辣辣,鬆化綿密,非常可喜。配上椰菜花忌廉湯,原汁原味濃稠度剛好。
 
前菜有幾款,我選既係法式豬肉醬粉紅蒜濃湯配蒜片:

一端上檯,賣相擺盤可人精緻,先試中間的豬肉醬,應該係加入鮮奶打成咁滑,但本身豬既味道仍然濃厚,配上蒜湯,好似食多一道湯羹,但非常出色。至於我舊老細就點左慢煮三文魚加三文魚籽配微辣柚子芫茜沙律汁:
我無試過味,不過食果位就讚不絕口。主菜,我揀左羊:
不得了不得了,呢個係慢煮羊鞍肉,羊肉汁煮珍珠小米配栗子芹菜頭,蕃茜汁。果件慢煮羊鞍肉,落刀一切,力都唔駛用就切到,放入口,噢,點解咁勁煮到果層肥都唔膩又咁入味?你係完全唔可能放過任何一部份!羊肉汁煮小米同樣入味,成個主菜,好食高質又飽肚,你話點算好!
另一主菜係牛!香煎板腱肩肉焦糖洋蔥蕃茜檸檬牛油配薯條!五成熟就當然,我有得試食,噢,以後再黎食Lunch,肯定好掙扎!個扒係非常之不得了!佢收緊你兩舊水two courses ,呢個牛扒係超水準!我同舊老細好熟,佢切開食唔晒我通通消滅埋,薯條肯定唔會令你失望,總之午市呢個扒,牛魔王必點!

我地兩個Shared左個甜品:糖薑鳳梨蛋糕配椰子雪芭,製作與水準同樣一絲不苟,蛋糕一嚐係立即讚嘆不已,椰子我最愛,呢個雪芭係唔夠喉!

總結呢,呢度既午市係非常值得一試,特別你有商務午餐(又或者公司出錢果隻),環境食物都非常高水平。入門試左,有大時大節咪黎晚市享受一下囉。





沒有留言:

發佈留言