2018年4月29日星期日

美國食乜咁食:波士頓沒吃龍蝦(上)

無跟開面書既朋友你地好:剛剛一星期去左美國,工作關係啦!目的地都是紐約,而今次就決定早出發,先去波士頓探朋友,再回紐約開會,希望可以用多幾日時間適應時差,開會可以精神爽利。

如意算盤是次打響了(之後再說),至於波士頓之旅,感激朋友們除了提供住宿地方,並帶我到他們心目中至好食餐廳。所以,我除了能感受波士頓如此舒適、空氣清新、很多樹木之外,在吃這方面,完全為我這次美國之旅打定個底——皮下脂肪方面。

紐約怎樣去波士頓?飛機在Newark降落,早就在網上買了通宵火車票,到達Newark Penn Station,出發時間是0122,火車站有露宿者,有流浪漢,職員不多哈哈。只是在等候室等待,不只一次有人走來問我到哪乘車,我表示我是遊客,不如看看那個顯示吧!時間到了,那火車出現,然後好幾個乘客就上車,自行找個位置坐下。沒有劃位,更沒有人幫你處理行李,我要將我那個大行李箱抬上座位上的行李架,然後舒舒服服一個人坐兩個位。期間沒有人查票,只是問我們下車地點——因為職員會很好的走來叫醒你。於是,一張四五十蚊美金的火車票,其實可以不買——只要你真係咁大膽,諗住無人查你飛。

八點左右到達Boston South Station,天氣好,環境好:
乘Uber到朋友家,放下行李洗個面就出去,雖然累,但不想一睡生理時鐘就更加亂。他帶我到他的心水店吃個早餐:
  
此店叫Citygirl Cafe,好好好多人,好好好多人等。第一份係Goat Cheese Bacon三文治,另一份先超好食:Monte Cristo,French Toast Panini with Turkey, Prosciutto, fontina & a fig aioli,再加加拿大楓糖漿,咸甜咸甜,停唔到手!

下晝,到哈佛大學校舍逛逛,比較特別係搵唔到大學有個好宏偉既門口,不過我地亦剛好遇上新生入學典禮,熱鬧非常。
仲要介紹呢位「洋過」,巧勁,貢樣訓係度講左好耐電話:
未開飯之前,行經Ben & Jerry,忍唔住,叫左杯Berry Milkshake。雖然好似令自己好受少少要skimmed milk,不過睇住佢放左四球berry ice-cream加兩球vanilla,然後再加whipped cream,嗯,好飲好飲亦好肥好肥:
然後行左十五分鐘左右,到達晚餐地點:Giulia,一家朋友們最愛意大利餐廳。訂位極難,訂不到呢,就好似我地咁,排隊等坐吧檯喇!
 
麵包好食,而呢杯Soda,係serve我地果位bartender好隨意咁整既,都係檸檬汁檸檬皮咁咁咁,幾好架,唔甜。
 
第一個前菜朋友話必點既:warm semolina cakes with crispy sunchokes, nutmeg, parmigiano and black truffles。菊芋,肉豆蔻,芝士,黑松露,好有趣,好好食,放入口我都唔知入面係乜,以為有肉,點知無。後者係我點既,Marinated olives and Almonds with confit garlic and balsamico,簡單就即係欖啦,不過熱既,我就食晒喇。
  
朋友每人點左個Pasta,因為此店最出名就係其handmade pasta:第一碟係肉醬意粉咁啦,paccheri "alle bolognese.用上豬肉,牛仔肉,牛肉,雞肉,雞肝,我試左少少, 醬汁非常適合我,而且pasta充滿蛋香就彈牙;另一款係tortelli en brodetto,係兔肉煙火腿意大利雲吞,味道較清淡。我選就當日既Special,係牛仔肉腸配米通青豆松露芝士汁,唔知點講好,各項食材係平衡得好好,惹味得來又唔會膩,難怪此餐廳如此受歡迎啦!
唔知係我唔夠訓定點,我竟然覺得好飽,所以朋友們點左個vanilla panna cotta with roasted muscat grapes, crumbled biscotti,我只係試左少少,好滑好香!

當晚七點番到去,我就昏睡三個半小時,然後沖涼再番房上陣網,十二點左右訓著,六點半醒。非常感動,第二晚就可以適應時差,心情自然非常好啦!

之後再寫寫另一日穿州過省食左乜。

沒有留言:

發佈留言