2018年4月9日星期一

生日在台北:再來千一元台幣的Omakase

生日要對自己好一點,本來想約另一位同事吃這一家,不過同事不吃生的食物,所以後來跟他吃了另外一頓好的。那麼,我難得要來過生日,當然自己都要好好吃,所以,就在面書訂個位,星期日最早的十一點半場。

是的,我已經介紹過,這次也不會開名,其實都不是什麼秘密,上次都有朋友自己找到了。大安區,日本無菜單料理,千一元加一就可以,這樣都找不到,幫你唔到。

由於都是一人來所以又又又被安排在最角落的孤獨位,不打緊的,我唯一的目的是來食好西的。你以為星期日早場唔爆咩?爆,不過真係遲到者眾囉。
 
(他們的漬物很好吃的哈哈)首先出現的,是沖繩海藻配鰻魚苗。沖繩海藻微酸我當然食過,鰻魚苗未食過,似白飯魚仔但顏色較白。
 
然後係台灣野生鮑魚,鮮甜有咬口,厚肉彈牙,配少許青芥就更提味了!
 
白魽魚刺身,已經輕輕調味,一放入口就知新鮮!
 
然後有三重縣紅魽壽司,很有水準,一口滿足。
安鱇魚肝,煮得剛好而入味,味道又沒有蓋過本身的鮮味。
 
蟹膏魚肝茶碗蒸!蛋香又滑,配上蟹膏又不會膩,精彩的配搭啊!
 
炸北海道帶子!剛剛炸口用脆脆紫菜包住就送上,熱辣辣,帶子炸漿薄薄但帶子厚肉又甜,真係好想食多粒啊!
 
然後有紅喉壽司!
驚喜又點會咁少!師傅然後端上,南非生蠔,已配上醋汁,雖蠔味不算濃(記住,只係千一台幣咋老細),但質感味道都非常好!
 
呵呵,仲有中拖羅壽司,真係無筋又有充足油脂,食到呵呵聲!
接住係富山縣螢光蟲魷魚軍艦,比較少食到呢款,唔錯架!
仲有北海道馬糞海膽飯呀,係呀,一口份量,回味無窮架!
然後仲有和牛壽司,即場睇住師傅用火槍輕炙再包入醋飯塗上醬油,又係好好好好好想啪多兩件!你唔食牛咩?無問題,整多個拖羅手卷俾你!
 
未完未完未完!壓軸出場(其實中場師傅囉過俾我地影相)來自菲律賓烤龍蝦,每人半隻!份量十足,烤得火喉剛好,啖啖肉,無得彈呀!
 
臨尾仲有珍菇味噌湯與及甜品!
 
我決定每次來台北都食一次,當然出發前乖乖訂位啦!再提大家,店家本身係要求交訂金訂位既,咁我香港人一條友佢就同我講個信字。所以,若果你未能成功訂位,唔好話人,你搵辦法叫台灣朋友幫你喇!

沒有留言:

發佈留言